What's Mine Is Yours / Libristo.pl
What's Mine Is Yours

Kod: 04008231

What's Mine Is Yours

Autor Rachel Botsman

In the 20th century humanity consumed products faster than ever, but this way of living is no longer sustainable. This new and important book shows how technological advances are driving forms of 'collaborative consumption' which ... więcej

66.52

Zwykle: 70.68 zł

Oszczędzasz 4.16 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 4 - 7 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o What's Mine Is Yours

Za ten zakup dostaniesz 40 punkty

Opis

In the 20th century humanity consumed products faster than ever, but this way of living is no longer sustainable. This new and important book shows how technological advances are driving forms of 'collaborative consumption' which will change forever the ways in which we interact both with businesses and with each other. The average lawn mower is used for four hours a year. The average power drill is used for only twenty minutes in its entire lifespan. The average car is unused for 22 hours a day, and even when it is being used there are normally three empty seats. Surely there must be a way to get the benefit out of things like mowers, drills and even cars, without having to carry the huge up-front costs of ownership? There is indeed. Collaborative consumption is not just a buzzword, it is a new win-win way of life. This insightful and thought-provoking new book by Rachel Botsman and Roo Rogers is an important and fast-moving survey of the dramatic changes we are seeing in the way we consume products. Many of us are familiar with freecycle, eBay, couchsurfing and Zipcar. But these are just the beginning of a new phenomenon. Rachel Botsman and Roo Rogers have interviewed business leaders and opinion formers around the world to draw together the many strands of Collaborative Consumption into a coherent and challenging argument to show that the way we did business and consumerism in the 20th century is not the way we will do it in the 21st century.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

Zniżka dla
uczniów, studentów
i nauczycieli

66.52

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Copyright ©2008-18 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieMapa strony


Konto: Logowanie

Język:

Wyjątkowa księgarnia oferująca miliony książek w świetnych cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 199 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: