Why of the Buy / Libristo.pl
Why of the Buy

Kod: 04837343

Why of the Buy

Autor Patricia Mink Rath, Stefani Bay, Penny Gill, Richard Petrizzi

Consumer behavior affects the fashion industry-in design, production, merchandising and promotion at all levels-as much as it affects retailing. The Second Edition of Why of the Buy: Consumer Behavior and Fashion Marketing continu ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Why of the Buy

Opis

Consumer behavior affects the fashion industry-in design, production, merchandising and promotion at all levels-as much as it affects retailing. The Second Edition of Why of the Buy: Consumer Behavior and Fashion Marketing continues to address how psychology, sociology, and culture all influence the how, what, when, where, and why of the buy. The unifying element of this text is its presentation of current knowledge of consumer behavior applied to the fields of fashion and design in an enthusiastic and relevant way that will attract and engage students. New to this Edition - New Chapter 11, Social Media and the Fashion Consumer, explores how the relationship between marketers, retailers, and consumers is aided by social media and the internet - Expanded and updated coverage of technology, ethics, and social responsibility related to consumer behavior - Chapter mini-projects offer an opportunity to apply chapter concepts to a realistic fashion setting - Newly updated Case in Point and Point of View sidebars spotlight current examples of consumer behavior or consumer-driven marketing concepts in real-life situations - More than 20% new photographs in full color

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: