Winning At Innovation / Libristo.pl
Winning At Innovation

Kod: 05349124

Winning At Innovation

Autor Fernando Trias de Bes, Philip Kotler

Innovate or Die! Companies that cannot innovate and develop new products, strategies and technologies to keep ahead in today's fast paced market will not succeed. Winning at Innovation presents a ground breaking new model for succ ... więcej

200.88


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Winning At Innovation

Za ten zakup dostaniesz 117 punkty

Opis

Innovate or Die! Companies that cannot innovate and develop new products, strategies and technologies to keep ahead in today's fast paced market will not succeed. Winning at Innovation presents a ground breaking new model for successful marketing advancement from two world-leading experts in marketing and innovation, Fernando Trias de Bes and Philip Kotler. Innovation is a responsibility normally assigned to R&D departments but this is not enough. Companies need a systematic framework so innovation can occur at any level of the organization. The A-F Model is a step-by-step process for developing a successful culture of innovation, bringing together the different individuals and groups across the organization for ideas to be created, developed and implemented. Offering flexibility, the model allows a back and forth flow of ideas and creativity to adapt to changing circumstances. Using this model, companies can learn how to make their innovation processes more effective, more sustainable, and more successful. Innovation must be a priority for organizations who want to be ready to grow and develop in post-recession economies. Trias de Bes and Kotler present a unique model for innovation for all companies that want to succeed in the global field.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

200.88

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: