Kod: 12878041
Znakomita ksiazka swiatowej slawy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki uzytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjasniajaca, dlaczego uzytkownik wybiera rzeczy ladne i wierzy, ze dzialaja one lepiej. D ... więcej
50.29 zł
Zwykle: 65.36 zł
Oszczędzasz 15.07 zł
Za ten zakup dostaniesz 29 punkty
Znakomita ksiazka swiatowej slawy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki uzytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjasniajaca, dlaczego uzytkownik wybiera rzeczy ladne i wierzy, ze dzialaja one lepiej. Dlaczego wydajemy duzo pieniedzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzaja? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantow, takze dla psychologow, menadzerow, producentow i wszystkich, ktorzy chca wiedziec, dlaczego dokonuja takich, a nie innych wyborow konsumenckich.
Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Projektowanie
50.29 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )