Kod: 12902049
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Wspolczesne Transgresje, zatytulowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w ko ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Wspolczesne Transgresje, zatytulowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekscie rozwoju mediow, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywnosci okazuja sie wzajemnie na siebie oddzialywac i przeplatac w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostaja w scislych relacjach, ktore niniejsza praca stara sie zidentyfikowac i wyjasnic. Ze Wstepu
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )