Kod: 12923393
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest uzyteczny i sprawdza sie w praktyce. Ksiazka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branzach w Polsce i na swiecie. Intencja autorki ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest uzyteczny i sprawdza sie w praktyce. Ksiazka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branzach w Polsce i na swiecie. Intencja autorki bylo napisanie poradnika i ten cel osiaga za pomoca wartkiej narracji oraz duzej liczby czesto fascynujacych przykladow. Istotna wartosc ksiazki stanowi 90 pieknych, kolorowych zdjec ilustrujacych udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: "Ksiazka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez najwieksze swiatowe marki. Iwona Skowronek - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarzadzaniu. Wykladowca Studiow Podyplomowych Zarzadzanie Wartoscia Klienta w Szkole Glownej Handlowej w Warszawie. Autorka ksiazki Marketing doswiadczen. Od doswiadczen klienta do wizerunku firmy, a takze publikacji z zakresu zarzadzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i miedzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarzadzania. Zajmowala samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadajac za prace koncepcyjne, implementacje marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )