Zmysly dla zysku / Libristo.pl
Zmysly dla zysku

Kod: 12923393

Zmysly dla zysku

Autor Iwona Skowronek

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest uzyteczny i sprawdza sie w praktyce. Ksiazka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branzach w Polsce i na swiecie. Intencja autorki ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Zmysly dla zysku

Opis

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest uzyteczny i sprawdza sie w praktyce. Ksiazka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branzach w Polsce i na swiecie. Intencja autorki bylo napisanie poradnika i ten cel osiaga za pomoca wartkiej narracji oraz duzej liczby czesto fascynujacych przykladow. Istotna wartosc ksiazki stanowi 90 pieknych, kolorowych zdjec ilustrujacych udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: "Ksiazka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez najwieksze swiatowe marki. Iwona Skowronek - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarzadzaniu. Wykladowca Studiow Podyplomowych Zarzadzanie Wartoscia Klienta w Szkole Glownej Handlowej w Warszawie. Autorka ksiazki Marketing doswiadczen. Od doswiadczen klienta do wizerunku firmy, a takze publikacji z zakresu zarzadzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i miedzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarzadzania. Zajmowala samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadajac za prace koncepcyjne, implementacje marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: