Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Advanced Media Planning

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Advanced Media Planning John R. Rossiter
Kod Libristo: 05251102
Wydawnictwo Springer, lipiec 1998
Media planning consists of formulating a media strategy to deliver the creative so as to best meet t... Cały opis
? points 318 b
553.93
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Lesbian Sex Jude Schell / Twarda
common.buy 75.83
Conquistadors Michael Wood / Miękka
common.buy 71.53
Great Interior Design Challenge Sourcebook Tom Dyckhoff / Twarda
common.buy 106.95
Non-Commutative Ring Theory Surender K. Jain / Miękka
common.buy 206.34
Derek Walcott Bruce King / Twarda
common.buy 840.73
Into the Value Zone Ron Wood / Twarda
common.buy 557.82
Plastic Films in Food Packaging Sina Ebnesajjad / Twarda
common.buy 911.77

Media planning consists of formulating a media strategy to deliver the creative so as to best meet the brand's advertising objectives, and then implementing that strategy in an accurate and cost-effective manner. Given that approximately ninety percent of advertising dollars are spent in media, a sound understanding of media planning is essential for the researcher and professional media planner alike. Although this book provides a novel and advanced approach to media planning, the basics are covered as well, making the book suitable for trainees. §The authors argue that current media planning is still too conventional, that while reach and frequency are not incorrect, they are certainly too simplistic for modern media planning. This book introduces the advanced concept of using reach patterns in making the reach decision, and develops the method of factoring in effective frequency when making the frequency decision. Reach patterns are an entirely new concept. Effective frequency, while not new, needs proper definition and an operational formula for its calculation, both of which are provided here. Other new concepts are introduced and shown to be necessary for choosing an appropriate media strategy. The media planning software, `Media Mania', designed by Peter Danaher, can be downloaded using the following link:  http://www.mbs.edu/Media-Mania-Software/.

Informacje o książce

Pełna nazwa Advanced Media Planning
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 1998
Liczba stron 112
EAN 9780792382188
ISBN 0792382188
Kod Libristo 05251102
Wydawnictwo Springer
Waga 346
Wymiary 163 x 242 x 14
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo