Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
DPD 25.99 Poczta Polska 18.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 InPost 13.99

Art and Science of Interpreting Market Research Evidence

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Art and Science of Interpreting Market Research Evidence David Smith
Kod Libristo: 04398373
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, marzec 2004
The Art and Science of Interpreting Market Research Evidence offers a complete account of the way to... Cały opis
? points 226 b
389.43
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


New York 1776 David Smith / Miękka
common.buy 112.19
Young Mandela David Smith / Miękka
common.buy 52.24
Social Work and Evidence-Based Practice David Smith / Miękka
common.buy 132.13
Aberdeen in the Fifties and Sixties David Smith / Miękka
common.buy 70.77
Mission After Christendom David Smith / Miękka
common.buy 202.71
Moving Towards Emmaus David Smith / Miękka
common.buy 67.43
Voices from the Bridge David Smith / Miękka
common.buy 100.74

The Art and Science of Interpreting Market Research Evidence offers a complete account of the way todaya s researchers interpret evidence and apply it to decision making. David Smith and Jonathan Fletcher show how to assess your current deciphering processes, and present an innovative framework integrating quantitative and qualitative approaches for analysing complex data--sets. With its holistic approach to interpretation and its 10--step process for making it work in practice, this book will equip you with a deep understanding of data analysis and ultimately improve your judgment to produce better business decisions. "This is modern commercial research, where the mind of the researcher is finally acknowledged as admissible data. Prior knowledge, pragmatism, experience are all robust grist to the a holistica research mill. A must--read for anyone getting to grips with 21st century market research." Virginia Valentine, Semiotic Solutions

Informacje o książce

Pełna nazwa Art and Science of Interpreting Market Research Evidence
Autor David Smith
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2004
Liczba stron 248
EAN 9780470844243
ISBN 0470844248
Kod Libristo 04398373
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 582
Wymiary 177 x 251 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo