Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality Marianna Sigala
Kod Libristo: 21146639
Wydawnictwo Springer Verlag, Singapore, lipiec 2019
This book brings together multi-disciplinary research and practical evidence about the role and expl... Cały opis
? points 517 b
901.43
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Little Women Louisa May Alcott / Miękka
common.buy 32.74
Change by Design Tim Brown / Twarda
common.buy 94.67
Blue Ocean Shift / Miękka
common.buy 56.69
Drawdown Paul Hawken / Miękka
common.buy 83.92
Blue Ocean Shift W. Chan Kim / Twarda
common.buy 106.54
Thinking Big Data in Geography Jim Thatcher / Miękka
common.buy 158.74
Business of Tourism Claire Humphreys / Miękka
common.buy 317.49
Management Decision-Making, Big Data and Analytics David J. Pauleen / Miękka
common.buy 248.51
2040: A Handbook for the Regeneration Paul Hawken / Miękka
common.buy 62.22
Big Data Brian Clegg / Miękka
common.buy 43.39
Pseudo-Authenticity and Tourism Hearns-Branaman / Twarda
common.buy 320.26

This book brings together multi-disciplinary research and practical evidence about the role and exploitation of big data in driving and supporting innovation in tourism. It also provides a consolidated framework and roadmap summarising the major issues that both researchers and practitioners have to address for effective big data innovation. The book proposes a process-based model to identify and implement big data innovation strategies in tourism. This process framework consists of four major parts: 1) inputs required for big data innovation; 2) processes required to implement big data innovation; 3) outcomes of big data innovation; and 4) contextual factors influencing big data exploitation and advances in big data exploitation for business innovation.

Informacje o książce

Pełna nazwa Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2019
Liczba stron 223
EAN 9789811363382
Kod Libristo 21146639
Waga 524
Wymiary 155 x 235 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo