Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Branding for the Public Sector - Creating, Building and Managing Brands People Will Value

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Branding for the Public Sector - Creating, Building and Managing Brands People Will Value Paul Temporal
Kod Libristo: 01994985
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, listopad 2014
From government programs to non-profit organisations to global NGOs, organisations in the public sec... Cały opis
? points 86 b
149.63
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
To Kill a Mockingbird Harper Lee / Miękka
common.buy 32.74
TOP
Necronomnomnom Mike Slater / Twarda
common.buy 119.13
TOP
Photography as Meditation Torsten Andreas Hoffmann / Miękka
common.buy 152.29
Shadow Wave Robert Muchamore / Miękka
common.buy 38.89
Beyond A2+ Student's Book Pack Robert Campbell / Twarda
common.buy 85.76
Stars in Dior Florence Muller / Twarda
common.buy 197.43
Brand the Change ANNE MILTENBURG / Miękka
common.buy 175.63
Bee Venom Therapy / Miękka
common.buy 47.99
Handbook of Children's Rights Martin D Ruck / Miękka
common.buy 815.14
Märchen für Winter und Weihnacht Brunhilde Noffke / Twarda
common.buy 35.20
Cardioprotection Derek J. Hausenloy / Miękka
common.buy 193.24
Activities for Successful Spelling Philomena Ott / Miękka
common.buy 422.82
Choose Happiness: Steve Wetton / Miękka
common.buy 65.40
100 Poems that everyone should read Davies Guttmann / Miękka
common.buy 162.73

From government programs to non-profit organisations to global NGOs, organisations in the public sector are increasingly turning to branding strategies employed by for-profit companies to develop their images. Image is everything, particularly in the developing world in which many public-sector groups operate. Consequently, the public sector is the next big growth area in branding, but few books address branding strategy specific for this sector. Branding for the Public Sector fills this gap with powerful and effective branding strategies backed by case studies and examples. Author Paul Temporal covers branding architecture, brand vision, market research, brand perception, brand engagement, brand communication, managing brand change, and much more. Additionally, he covers the future of public sector branding and how organisations in the public sector may be a key driver of economic growth and prosperity through the twenty-first century. Branding for the Public Sector offers expert guidance for managers and leaders who want to build powerful, influential brands in the public sector.

Informacje o książce

Pełna nazwa Branding for the Public Sector - Creating, Building and Managing Brands People Will Value
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 288
EAN 9781118756317
ISBN 1118756312
Kod Libristo 01994985
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 550
Wymiary 231 x 159 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo