Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Breaking in

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Breaking in Amina Horozic
Kod Libristo: 11608027
Wydawnictwo Tuk Tuk Press, maj 2014
BREAKING IN® helps you build the portfolio you need to get the job you want. With advice from over 1... Cały opis
? points 102 b
176.14
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Poppy Mayberry, the Monday Jennie K. Brown / Miękka
common.buy 63.08
Auf der Spur, Karate-Kata neu entdeckt Kai Diestel / Miękka
common.buy 59.04
Kunstgeschichte und Gender Anja Zimmermann / Miękka
common.buy 111.94
Grace Saves the Princess Matt Balson / Twarda
common.buy 102.15
Sunshine State Cookbook George S. Fichter / Miękka
common.buy 54.70
Korksangern-Folk Hymns n Bod / CD Audio
common.buy 87.51
La Captive La Gervaisais-N-L-M / Miękka
common.buy 92.36
History of the Tumbuka from 1400 to 1900 Yizenge Chondoka / Miękka
common.buy 112.54
Chicago Cubs: 1926-1940 Art Ahrens / Miękka
common.buy 89.93
Backfire Catherine Coulter / Miękka
common.buy 73.48
Zapowiedź
Le Gusiilay : un essai de systematisation Odile Tendeng / Miękka
common.buy 377.93
Sugarwing Snowflake's Great Adventure Putzi Saunders / Twarda
common.buy 125.87
Heart Petra Eiko / Miękka
common.buy 32.19

BREAKING IN® helps you build the portfolio you need to get the job you want. With advice from over 100 product design luminaries, BREAKING IN® gives you an unfair advantage over the rest. - Get specific advice from the exact people you want to work for. - Learn what Creative Directors are looking for in your portfolio. - Avoid the common traps that most portfolios fall into. - See how the best in the industry got their start. BREAKING IN® contains interviews with: Yves Behar, fuseproject; Chris Bangle, Chris Bangle Associates; Ralph Gilles, Chrysler; Moray Callum, Ford; Neil Brooker, DesignworksUSA; Blaise Bertrand, IDEO; Jonas Damon, frog; Robert Brunner, Ammunition; Jason Mayden, Mark One; Michael Young, Michael Young Ltd.; Mike Simonian, Mike & Maaike; Kyle Swen, Astro Studios; Gadi Amit, NewDealDesign; Don Norman, Nielsen Norman Group; Jonah Becker, HTC; Howard Nuk, Samsung North America; Dan Harden, Whipsaw; Sohrab Vossoughi, Ziba; Dick Powell, Seymourpowell; Michael DiTullo, DEI Holdings; Laurene Leon Boym, Boym Partners; Allan Chochinov, core77.com & SVA; Felicia Ferrone, fferrone design; Sigi Moeslinger & Masamichi Udagawa, Antenna; David Fellah, DesignIt; Paul Bradley, frog; Alfonso Albaisa, Infiniti; Achim Badstuebner, Mercedes-Benz; Alberto Villarreal, Google; Gianfranco Zaccai, Continuum; Maarten Baas, Studio Maarten Baas; Klaus Tritschler, ICON Aircraft; Christopher Chapman, Hyundai; Max Burton, MATTER; Donald Strum, Michael Graves Design Group; Derek Jenkins, Mazda; Stuart Macey, Hyundai & Author of H Point; Stuart Karten, Karten Design; Ravi Sawhney, RKS Design; Brad Richards, Ford; Ernesto Quinteros, Johnson & Johnson; Nasahn Sheppard, REI; Todd Ellis, Puma; Ken Musgrave, Dell; Jerome Mage, Mage Design; Luca Casini, Luca Casini Design Studio; Branko Lukic, NONOBJECT; Klaus Rosburg, SONIC Design; Curt Bailey, Sundberg-Ferar; RitaSue Siegel, RitaSue Siegel Resources; Imre Molnar, College for Creative Studies; Bob Worrell, Worrell; Bodo Sperlein, Bodo Sperlein; Pip Tompkin, Pip Tompkin Design; Harm-Willem Hogenbirk & Marc Nagel, Pilotfish; Robert Arko, A+O; Edwin James, PSA Peugeot Citroen; Brian Ling, Design Sojourn; Andrew Deming & Rachel Gant, Yield Design; Chelsia Lau, Ford; Rhys Newman, HERE/Nokia; Bryon Fitzpatrick, College for Creative Studies; Bill Barranco, Autovision; Eric Chan, ECCO Design; Philip Leung, Altitude; Brian Stephens, Design Partners; Tylor Garland, Boombang; Marianne Grisdale, TEAMS Design; Paul Hatch, TEAMS Design; Roland Boal, Priestmangoode Design China; Mary Reid, Kohler; Michiel Knoppert, Dell; Myk Lum, LDA; Fritz Frenkler, f/p design; Christopher Benjamin, Chrysler; Adam Bazydlo, Ford; Mugendi M'Rithaa, Cape Peninsula University of Technology; Lindsay White Funk, Vans; Brian Kutsch, Lacoste; Todd Herlitz, Radio Flyer;

Informacje o książce

Pełna nazwa Breaking in
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 288
EAN 9780983664314
ISBN 0983664315
Kod Libristo 11608027
Wydawnictwo Tuk Tuk Press
Waga 562
Wymiary 247 x 189 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo