Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Building the Successful Veterinary Practice, Volum e 3: Innovation & Creativity

Książka Building the Successful Veterinary Practice, Volum e 3: Innovation & Creativity Thomas E. Catanzaro
Kod Libristo: 04725616
Wydawnictwo Iowa State University Press, styczeń 1998
The final volume of Catanzaro's benchmark series on building a veterinary practice, this is also the... Cały opis
? points 290 b
499.78
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Team Topologies Matthew Skelton / Miękka
common.buy 105.94
Reflexión Leopoldo María Panero / Miękka
common.buy 77.28
Nazi Rocketeers Dennis Piszkiewicz / Miękka
common.buy 70.90
MANAGEMENT SOLUTIONS FOR VETERINARY PRAC Pere Mercader Menéndez / Twarda
common.buy 326.06
F-Prinzip / Twarda
common.buy 406.99
Gut-Wrenching Gravity and Other Fatal Forces Anna Claybourne / Miękka
common.buy 48.00
SECRETS & SPIES ROSEMARY HAYES / Miękka
common.buy 33.82
Geographical Design Stephen C Hirtle / Miękka
common.buy 233.37
Portraits Elaine Feinstein / Miękka
common.buy 80.11
American Architecture Paul Heyer / Miękka
common.buy 380.45

The final volume of Catanzaro's benchmark series on building a veterinary practice, this is also the series' keystone, providing the ways and means to keep a veterinary business going and growing under all sorts of circumstances. Creativity is the key to healthy change, and it is also the key to Catanzaro's approach as he helps the vet and clinic staff to "colour outside the lines"--to think in new ways that will enhance procedures and employee morale in any practice. A noted veterinary practice management consultant, Catanzaro draws on his own extensive experience and that of other consultants, writers, and speakers to bring together the essential tools for individual brainstorming and organisational restructuring. Liberally illustrated with examples, tables, chats, and forms, and full of exercises for stimulating creativity, this volume focuses on hiring strategies and job redesign, establishing leadership and building a client base, learning and teaching new techniques, and, last but not least, money matters. It offers advice and insights on a wide range of particulars, from marketing gimmicks to computerised medical records to fiscal shelters. Culminating and capping an indispensable series, it will be essential to the ongoing success of any veterinary practice.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo