Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Business Process Mapping - Improving Customer Satisfaction 2e

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Business Process Mapping - Improving Customer Satisfaction 2e J. Mike Jacka
Kod Libristo: 04883591
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, lipiec 2009
Now fully revised and updated--a powerful, customer-focused tool for business improvement Now in a... Cały opis
? points 157 b
274.20
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Cousins / Miękka
common.buy 39.09
TOP
Pole Dance Fitness Irina Kartaly / Miękka
common.buy 115.86
TOP
Agile Leadership Toolkit Peter Koning / Miękka
common.buy 144.72
TOP
So Good They Can't Ignore You Cal Newport / Miękka
common.buy 80.95
TOP
Perfume Patrick Suskind / Miękka
common.buy 48.10
Game of Thrones: The Costumes Insight Editions / Twarda
common.buy 281.16
Handweaver's Pattern Book Anne Dixon / Twarda
common.buy 146.15
Zapowiedź
Jacobus Vrel Quentin Buvelot / Twarda
common.buy 187.81
Amongst Our Weapons / Miękka
common.buy 64.68
Zapowiedź
Moon Witch, Spider King / Miękka
common.buy 73.58

Now fully revised and updated--a powerful, customer-focused tool for business improvement Now in a Second Edition, Business Process Mapping is a powerful tool that offers a solid understanding of any given process, as well as the methods for that process to be more effective, and ensures that true value is being provided to customers. From management to internal auditor to external consultant, the new edition includes more detailed work and examples related to ERM practices, particularly focusing on how objectives, risks, and key performance indicators are fundamental to understanding and analyzing processes. As well, new tools are included toward enhancing and enriching the basic work done with process mapping. J. Mike Jacka, CPA, CIA, CFE, CPCU (Phoenix, AZ), is Senior Manager over Special Projects at Farmers Insurance Internal Audit. Paulette J. Keller (Phoenix, AZ) is the Audit Director of Audit Technology and Support at Farmers Insurance Internal Audit.

Informacje o książce

Pełna nazwa Business Process Mapping - Improving Customer Satisfaction 2e
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2009
Liczba stron 336
EAN 9780470444580
ISBN 0470444584
Kod Libristo 04883591
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 544
Wymiary 160 x 230 x 29
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo