Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Collaboration in Tourism Businesses and Destinations

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Collaboration in Tourism Businesses and Destinations Dogan Gursoy
Kod Libristo: 05335983
Wydawnictwo Emerald Publishing Limited, styczeń 2015
Tourism, travel and leisure (TTL) are highly diverse and fragmented industries. Alliances and partne... Cały opis
? points 529 b
913.67
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 12-17 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Freedom from the Diet Trap Jason Vale / Miękka
common.buy 71.10
8 Mile, 1 Blu-ray Craig Kitson / Blu-ray
common.buy 74.04
British Naval Aviation Tim Benbow / Twarda
common.buy 873.15
Life of Captain Cipriani C L R James / Miękka
common.buy 148.49
Zapowiedź
Public Concerns Nicholas Rescher / Miękka
common.buy 248.06
Correspondence of Dante Gabriel Rossetti 9 Dante Gabriel Rossetti / Twarda
common.buy 832.02
Crossing the Carpathians Carmen Bugan / Miękka
common.buy 85.08
Diagnostik in der Psychotherapie Rolf-Dieter Stieglitz / Miękka
common.buy 116.68
Between Utopia and Dystopia Hanan Yoran / Miękka
common.buy 311.88
CLEP Analyzing and Interpreting Literature Editors of Rea / Miękka
common.buy 140.18
Managing Counterrevolution Stephen M. Streeter / Miękka
common.buy 177.26

Tourism, travel and leisure (TTL) are highly diverse and fragmented industries. Alliances and partnerships can be used as a framework providing small and medium-sized tourism enterprises (which do not possess adequate resources or organizational capabilities) with opportunities to operate in a competitive business environment. This book will: (i) present the theoretical and analytical frameworks underlying business co-operation and alliances; (ii) analyse the main issues and aspects related to business partnerships; (iii) investigate the contribution of these alliances in the field of management and marketing of TTL businesses; (iv) examine and highlight the factors associated with their success and/or influencing the successful operations of such alliances at business and destination levels; (v) explore their adoption, application and management in various contexts of TTL businesses; and (vi) present and discuss case studies illustrating the various issues and aspects. The volume will conclude by providing management and marketing implications and recommendations for tourism business, destination managers and local planners to enable them to successfully operate such alliances.

Informacje o książce

Pełna nazwa Collaboration in Tourism Businesses and Destinations
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 368
EAN 9781783508112
ISBN 1783508116
Kod Libristo 05335983
Waga 746
Wymiary 172 x 249 x 26
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo