Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Consumer Culture, Identity and Well-Being

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Consumer Culture, Identity and Well-Being Helga Dittmar
Kod Libristo: 06589897
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, sierpień 2007
Advertising, materialism and consumption are central aspects of contemporary Western culture. This w... Cały opis
? points 471 b
810.28
Na zamówienie Wysyłamy za 17-26 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Resettlement Program in Ethiopia Terefe Zeleke / Miękka
common.buy 357.14
Rural Women's Use and high Regard of Tsampa Linda Seefeld / Miękka
common.buy 259.02
Six Plays of the Israeli-Palestinian Conflict Michael Malek Najjar / Miękka
common.buy 176.14
26 30 GIFT PK STUDD SAINT ANDREW ZINZEND BENGE GEOFF / Miękka
common.buy 261.14

Advertising, materialism and consumption are central aspects of contemporary Western culture. This work documents the negative psychological impact consumer culture can have on how individuals view themselves and on their emotional welfare. It looks at the social psychological dimensions of having, buying and wanting material goods.

Informacje o książce

Pełna nazwa Consumer Culture, Identity and Well-Being
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2007
Liczba stron 296
EAN 9781841696089
ISBN 9781841696089
Kod Libristo 06589897
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 568
Wymiary 162 x 239 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo