Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Consumerism in Twentieth-Century Britain

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Consumerism in Twentieth-Century Britain Matthew Hilton
Kod Libristo: 04092581
Wydawnictwo Cambridge University Press, listopad 2003
This book is the first comprehensive history of consumerism as an organised social and political mov... Cały opis
? points 127 b
219.09
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Tomorrow's People Susan Greenfield / Miękka
common.buy 61.58
Alabama Stitch Book Natalie Chanin / Twarda
common.buy 157.10
Wheat Belly William Davis / Twarda
common.buy 104.12
Climate Change Adaptation and Development Tor Hĺkon Inderberg / Miękka
common.buy 340.75
Writer's Source Book Chris Sykes / Miękka
common.buy 126.91
Alexander's Houses Wim Pauwels / Twarda
common.buy 464.53
Letting Go with Love and Confidence Kenneth Ginsburg / Miękka
common.buy 104.42
602 Harding McRae / Miękka
common.buy 121.85
Beginning SQL Server Modeling Bart Weller / Miękka
common.buy 198.12
Moral Vision - An Introduction to Ethics David McNaughton / Miękka
common.buy 301.04
Zapowiedź
Auf dem Weg ins Imperium David Engels / Twarda
common.buy 124.48
House of Bernarda Alba Federico García Lorca / Miękka
common.buy 61.58
Iron Sharpens Iron Orlando Saer / Miękka
common.buy 33.82
Alles auf Anfang Benjamin Weiter / Miękka
common.buy 74.75

This book is the first comprehensive history of consumerism as an organised social and political movement. Matthew Hilton offers a groundbreaking account of consumer movements, ideologies and organisations in twentieth-century Britain. He argues that in organisations such as the Co-operative movement and the Consumers' Association individual concern with what and how we spend our wages led to forms of political engagement too often overlooked in existing accounts of twentieth-century history. He explores how the consumer and consumerism came to be regarded by many as a third force in society with the potential to free politics from the perceived stranglehold of the self-interested actions of employers and trade unions. Finally he recovers the visions of countless consumer activists who saw in consumption a genuine force for liberation for women, the working class and new social movements as well as a set of ideas often deliberately excluded from more established political organisations.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo