Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Cultural Perspectives in a Global Marketplace

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Cultural Perspectives in a Global Marketplace Dheeraj Sharma
Kod Libristo: 09271940
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, maj 2015
This volume includes the full proceedings from the 2010 Cultural Perspectives in Marketing Conferenc... Cały opis
? points 273 b
470.60
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 11-13 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Leuchtende Fenstersterne Frédérique Guéret / Twarda
common.buy 83.56
Der Karpfenteich und seine Fische Ewald Haas / Twarda
common.buy 108.88
SONGS OF LOVE INSP TRAVEL BK SALLY.K ALBRECHT / Miękka
common.buy 69.58
Too Old, Too Fast C E Andrews / Miękka
common.buy 67.45
Backyard Biodiesel Bob Armantrout / Miękka
common.buy 112.23
Konzeption von Seminardesigns Andreas Pet / Miękka
common.buy 311.77
Gomez de Fonseca - Gordon Andreas Beyer / Twarda
common.buy 1 586.77

This volume includes the full proceedings from the 2010 Cultural Perspectives in Marketing Conference held in Lille, France with the theme Cultural Perspectives in a Global Marketplace . This volume presents papers on various topics including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior.§§Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.§

Informacje o książce

Pełna nazwa Cultural Perspectives in a Global Marketplace
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 145
EAN 9783319186955
ISBN 3319186957
Kod Libristo 09271940
Waga 714
Wymiary 210 x 279 x 286
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo