Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Customer behaviour in credit market

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Customer behaviour in credit market Lejniece Ilona
Kod Libristo: 09085166
Wydawnictwo GlobeEdit, październik 2014
For a long time there has been a presumption that a consumer is rational creature, and that consumer... Cały opis
? points 111 b
192.25
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Moloch Emil Gerhäuser / Miękka
common.buy 79.40
Look who's home for dinner! Marion Wright / Miękka
common.buy 43.85
Allgemeine und Technische Chemie Axel Sch Nbucher / Miękka
common.buy 269.64
BEST OF BELWIN JAZZ PIANO Alfred Music / Miękka
common.buy 57.42
UTTA Drivel Too Alan Pinkett / Miękka
common.buy 77.18
Th. Fontanes Briefe an seine Familie Theodor Fontane / Miękka
common.buy 111.82
Studies of Cave Sediments John Mylroie / Miękka
common.buy 879.33
Transformation of Rural Life Jane Adams / Miękka
common.buy 290.20

For a long time there has been a presumption that a consumer is rational creature, and that consumer behavior can be predicted, but market situation and activities of market participants influence this process. Consumer behavior is affected by consumer attitude towards market entities, as well as impact of various internal and external factors on the consumer's decision to build credit relations. This book offers a methodology of credit relations that is suitable for credit market sphere, types of borrowers and marketing strategies according to consumer age group. Two separate surveys were analyzed to identify influence of factors to consumer behavior and decision-making process, taking and fulfilling credit obligations to determine the priority needs of borrowers in the credit market, as well as the priority marketing efforts that affect the borrowers' decision to build credit relations. This analysis provides insight into how consumer behavior and preferences can be explained by the factorial indicators, social norms and social situations, and is particularly useful for marketing and communications professionals, students, and anyone interested.

Informacje o książce

Pełna nazwa Customer behaviour in credit market
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 72
EAN 9783639755480
ISBN 3639755480
Kod Libristo 09085166
Wydawnictwo GlobeEdit
Waga 118
Wymiary 152 x 229 x 4

Kategoria

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo