Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Design, Evaluation, and Analysis of Questionnaires for Survey Research, Second Edition

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Design, Evaluation, and Analysis of Questionnaires  for Survey Research, Second Edition Willem E. Saris
Kod Libristo: 02722534
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, kwiecień 2014
Design, Evaluation, and Analysis of Questionnaires for Survey Research, Second Edition explores upda... Cały opis
? points 261 b
454.85
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
One Jamie Oliver / Twarda
common.buy 112.48
TOP
NC500 Pocket Map / Mapa
common.buy 20.26
TOP
Shadow Of The Fox Julie Kagawa / Miękka
common.buy 52.80
TOP
Shibari Suspensions Gestalta / Miękka
common.buy 97.33
TOP
BMW M Tony Lewin / Twarda
common.buy 164.68
TOP
Nineteen Eighty-Four George Orwell / Twarda
common.buy 83.92
Ice Planet Barbarians / Miękka
common.buy 61.40
Gordon Ramsay's Ultimate Cookery Course Gordon Ramsay / Twarda
common.buy 122.10
Lonely Planet Slovenia Lonely Planet / Miękka
common.buy 90.16
Little Prince Antoine de Saint-Exupéry / Twarda
common.buy 63.14
Apollo 11 50th Anniversary Edition Christopher Riley / Twarda
common.buy 118.11
Zapowiedź
Miss Dior / Twarda
common.buy 95.59

Design, Evaluation, and Analysis of Questionnaires for Survey Research, Second Edition explores updates on the statistical knowledge and development of survey questionnaires, including analyzing the important decisions researchers make throughout the survey design process. The new edition provides coverage of an updated SQP program, which has an expanded question database from the Multi-trait Multi-method (MTMM) experiments. This book aims to give students and survey researchers a state-of-the-art introduction to questionnaire design and how to construct questionnaires with the highest relevance and accuracy. The pitfalls of questionnaire design are outlined throughout the book, which alerts designers of questionnaires to the many prior decisions that will affect the quality of the research outcome. It is important to measure the quality of questions at the outset in order for students and researchers to consider the consequences and methods of achieving reliable and effective questions.

Informacje o książce

Pełna nazwa Design, Evaluation, and Analysis of Questionnaires for Survey Research, Second Edition
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 384
EAN 9781118634615
ISBN 1118634616
Kod Libristo 02722534
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 632
Wymiary 236 x 164 x 24
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo