Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Dzialania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Język PolskiPolski
Książka Miękka
Książka Dzialania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Kod Libristo: 12888018
Wydawnictwo Wolters Kluwer, grudzień 2014
Ksiazka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowan marketingu. Ma na celu ulatwienie menedzerom odpow... Cały opis
? points 36 b
62.12
Dostępna u dostawcy Wysyłamy do 4 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
600 Basic Japanese Verbs The Hiro Japanese Center / Miękka
common.buy 75.32
TOP
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Twarda
common.buy 178.80
TOP
The Kiss Thief / Miękka
common.buy 43.90
Sapiens A Graphic History, Volume 2 Yuval Noah Harari / Twarda
common.buy 79.01
Mastering the Art of French Cooking, Vol.2 Julia Childová / Miękka
common.buy 71.13
Folk of the Air Boxset Holly Black / Leporelo
common.buy 112.48
Close Encounters Book 1: 1964 to 2001 Mark Horton / Miękka
common.buy 71.33
La casa / Miękka
common.buy 54.24
La guerra degli elfi Herbie Brennan / Miękka
common.buy 56.90
Die Geburt der Literatur aus der Aggada Johannes Sabel / Twarda
common.buy 450.55
The Executive Writer Edith Poor / Miękka
common.buy 103.47

Ksiazka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowan marketingu. Ma na celu ulatwienie menedzerom odpowiadajacym za dzialania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, srodowiskowymi oraz etyka, co w konsekwencji powinno prowadzic do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji dzialania przedsiebiorstw i poprawy jego spolecznego wizerunku. Menedzerowie musza bowiem nie tylko wykazywac zainteresowanie osiaganiem celow rynkowych, ale takze szanowac interesy konsumentow, przestrzegac regul uczciwej konkurencji na rynku i poczuwac sie do odpowiedzialnosci za srodowisko naturalne. W publikacji tej omowiono m.in. uregulowania dotyczace: . bezpieczenstwa produktow i odpowiedzialnosci za ich wadliwosc, . potwierdzania zgodnosci wyrobow ze standardami za pomoca znakow jakosci, . bezpieczenstwa opakowan produktow dla konsumentow i srodowiska naturalnego, . mozliwosci legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobow przedsiebiorstwa (ochrona znakow towarowych, wzorow uzytkowych i praw autorskich), . zasad ksztaltowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom, . stosunkow miedzy uzytkownikami kanalow dystrybucji, . ograniczen w obrocie niektorymi rodzajami produktow, . warunkow oferowania wybranych rodzajow produktow, . komunikacji marketingowej, . ochrony interesow respondentow, badaczy i zleceniodawcow odnoszace sie do procesu projektowania badan, ich przebiegu i oglaszania wynikow. Opisano w niej takze podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczegolnych uregulowan, wskazywane przez organy wprowadzajace te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentow na niezgodne z uregulowaniami prawnymi dzialania marketingowe przedsiebiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Ksiazka przeznaczona jest dla obecnych i przyszlych menedzerow wyzszych szczebli. Moze stanowic takze inspirujaca lekture dla sluchaczy studiow typu MBA, studiow podyplomowych i studiow magisterskich z zakresu marketingu.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo