Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Effective Strategy Execution

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Effective Strategy Execution Bernd Heesen
Kod Libristo: 09372344
This book demonstrates how an improved strategic management approach, leveraging established managem... Cały opis
? points 150 b
258.09
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Luigi Nono Carola Nielinger-Vakil / Twarda
common.buy 801.43
Getting Past the Start Becca Ramirez / Twarda
common.buy 161.76
Conquering the Seeds of Destruction Maureen Y Smith / Miękka
common.buy 140.89
Seasons of Deception Susan D Hester / Miękka
common.buy 112.02
Marquis Laura Auriccio / Miękka
common.buy 86.50
Natur, Technik, Geist Gregor Schiemann / Twarda
common.buy 1 596.60
Return To Wacken, 1 Audio-CD Savatage / CD Audio
common.buy 72.52
Fußball-Haie - Duell im Fußballcamp Irene Margil / Twarda
common.buy 32.10

This book demonstrates how an improved strategic management approach, leveraging established management concepts in conjunction with the innovative technology solutions offered by business intelligence, can lead to better performance. It presents the three main barriers to effective strategy execution and explains how they can be overcome. Creating a shared understanding of the strategy at all levels of the organization using a Value ScorecardTM and following the Strategic Alignment ProcessTM allow organizations to measure and monitor performance. Strategic Alignment Remote ControlTM is presented as the ultimate tool for managers to remain in control of their business.§§Seven case studies from different industries across the globe provide examples of how the organizational performance can be improved. They include companies like Daimler, Tetra-Pak, Würth, Germany's Federal Employment Agency, the city of Aix-Les-Bains, and Giesecke & Devrient. Additional examples from organizations like Disney, Marriott, Volkswagen, Avis, FedEx, and Harrahs help to demonstrate how applying the concepts introduced adds unique value.§The second edition of this book has been updated and improved. Additionally it includes a separate section on decision-making under uncertainty and the results of a survey on the adoption of business intelligence.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo