Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry Nilanjan Ray
Kod Libristo: 09537987
Wydawnictwo Idea Group,U.S., lipiec 2015
The continuous growth and expansion of the travel sector has brought about a greater need to underst... Cały opis
? points 680 b
1 185.36
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Fourth Wing Rebecca Yarros / Miękka
common.buy 55.98
TOP
Chainsaw Man Box Set Tatsuki Fujimoto / Miękka
common.buy 368.88
TOP
Opera Patisserie Cedric Grolet / Twarda
common.buy 221.49
TOP
Iron Flame Rebecca Yarros / Twarda
common.buy 91.70
TOP
BEASTARS, Vol. 1 Paru Itagaki / Miękka
common.buy 51.27
TOP
War of the Foxes Richard Siken / Miękka
common.buy 68.06
TOP
Komi Can't Communicate, Vol. 3 Tomohito Oda / Miękka
common.buy 40.83
TOP
Komi Can't Communicate, Vol. 6 Tomohito Oda / Miękka
common.buy 40.83
Black Reckoning John Stephens / Miękka
common.buy 38.89
Gilded / Twarda
common.buy 77.78
Fire Chronicle: The Books of Beginning 2 John Stephens / Miękka
common.buy 34.18

The continuous growth and expansion of the travel sector has brought about a greater need to understand and improve its various promotional tactics. Effectively employing these methods will benefit all manner of travel destinations and attract a larger number of tourists to these locations. Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry is an authoritative title comprised of the latest scholarly research on effective promotional tools and practices within the tourism sector. Featuring expansive coverage on a variety of topics from the use of information technology and digital tools to tourist motivation and economic considerations, this publication is an essential reference source for students, researchers, and practitioners seeking research on the latest applications, models, and approaches for promotion in the travel industry. This publication features valuable, research-based chapters across a broad range of relevant topics including, but not limited to, consumer search behavior, customer relationship management, smart technologies, experiential tourist products, leisure services, national brand images, and employment generation.

Informacje o książce

Pełna nazwa Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry
Autor Nilanjan Ray
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 450
EAN 9781466686991
ISBN 1466686995
Kod Libristo 09537987
Wydawnictwo Idea Group,U.S.
Waga 825
Wymiary 152 x 229 x 29
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo