Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Emotional Design

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Emotional Design Donald A. Norman
Kod Libristo: 04080784
Wydawnictwo Basic Books, maj 2005
Why attractive things work better and other crucial insights into human-centered design. Emotions ar... Cały opis
? points 40 b TOP TOP
70.61
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
Atomic Habits James Clear / Miękka
common.buy 68.87
TOP
The Courage To Be Disliked Ichiro Kishimi / Miękka
common.buy 39.09
TOP
The Subtle Art of Not Giving A F*ck Mark Manson / Miękka
common.buy 64.68
TOP
The Design of Everyday Things Donald Arthur Norman / Miękka
common.buy 79.01
TOP
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Miękka
common.buy 64.68
TOP
Steal Like an Artist Austin Kleon / Miękka
common.buy 58.43
TOP
The Design of Everyday Things Donald A. Norman / Miękka
common.buy 101.12
TOP
The Daily Stoic Journal Ryan Holiday / Twarda
common.buy 58.74
TOP
Design is Storytelling Ellen Lupton / Miękka
common.buy 78.80
TOP
Beauty of Everyday Things Soetsu Yanagi / Miękka
common.buy 48.10
TOP
Silently Seduced Kenneth M Adams / Miękka
common.buy 59.66
TOP
Constructive Anatomy George B Bridgman / Miękka
common.buy 41.14
TOP
Creative Confidence DAVID KELLEY AND TOM / Miękka
common.buy 52.80
TOP
Dumb Witness Agatha Christie / Miękka
common.buy 35.92
Don't Make Me Think, Revisited Steve Krug / Miękka
common.buy 153.62

Why attractive things work better and other crucial insights into human-centered design. Emotions are inseparable from how we humans think, choose, and act.

In Emotional Design, cognitive scientist Don Norman shows how the principles of human psychology apply to the invention and design of new technologies and products.

In The Design of Everyday Things, Norman made the definitive case for human-centered design, showing that good design demanded that the user's must take precedence over a designer's aesthetic if anything, from light switches to airplanes, was going to work as the user needed. In this book, he takes his thinking several steps farther, showing that successful design must incorporate not just what users need, but must address our minds by attending to our visceral reactions, to our behavioral choices, and to the stories we want the things in our lives to tell others about ourselves.

Good human-centered design isn't just about making effective tools that are straightforward to use; it's about making affective tools that mesh well with our emotions and help us express our identities and support our social lives. From roller coasters to robots, sports cars to smart phones, attractive things work better.

Whether designer or consumer, user or inventor, this book is the definitive guide to making Norman's insights work for you.

Informacje o książce

Pełna nazwa Emotional Design
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2005
Liczba stron 272
EAN 9780465051366
ISBN 0465051367
Kod Libristo 04080784
Wydawnictwo Basic Books
Waga 222
Wymiary 138 x 202 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Surrounded by Idiots Thomas Erikson / Miękka
common.buy 37.35
TOP
The Laws of Human Nature Robert Greene / Miękka
common.buy 58.43
TOP
Clean Code Robert C. Martin / Miękka
common.buy 193.44
TOP
Breaking the Habit of Being Yourself Joe Dispenza / Miękka
common.buy 65.40
TOP
Harry Potter and the Chamber of Secrets Joanne Kathleen Rowling / Miękka
common.buy 39.09
TOP
The Little Prince Antoine de Saint-Exupery / Miękka
common.buy 18.52
TOP
Range / Miękka
common.buy 39.09
TOP
Principles Ray Dalio / Twarda
common.buy 119.85
TOP
Drive Daniel H. Pink / Miękka
common.buy 43.90
TOP
Team Topologies Matthew Skelton / Miękka
common.buy 101.32
TOP
The Boy, The Mole, The Fox and The Horse Charlie Mackesy / Twarda
common.buy 88.42
TOP
Design of the 20th Century Charlotte & Peter Fiell / Twarda
common.buy 97.53
TOP
The Resurrectionist E. B. Hudspeth / Twarda
common.buy 93.34
TOP
A Technique for Producing Ideas James Webb Young / Miękka
common.buy 38.89
Hidden Figures / Miękka
common.buy 48.10

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo