Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Essential Elements for Brand Identity

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Essential Elements for Brand Identity Kevin Budelmann
Kod Libristo: 01257773
Wydawnictwo Rockport Publishers Inc., marzec 2012
Design terms are often used inconsistently - or just as bad, interchangeably. This leads to confusio... Cały opis
? points 56 b
97.53
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


Wally Olins: The Brand Handbook Wally Olins / Twarda
common.buy 107.26
Universal Methods of Design Bruce Hanington / Twarda
common.buy 198.35
Layout Essentials Beth Tondreau / Miękka
common.buy 137.96
Typography Essentials Ina Saltz / Miękka
common.buy 137.96
Masters of Design Sean Adams / Twarda
common.buy 213.50
Digital Design Essentials Rajesh Lal / Twarda
common.buy 138.17
Interactive Design Andrew Platt / Miękka
common.buy 213.50
Information Design Workbook Kim Baer / Miękka
common.buy 119.64

Design terms are often used inconsistently - or just as bad, interchangeably. This leads to confusion for designers as well as clients. New in paperback, Brand Identity Essentials lays a foundation for brand building, defining the tools and building blocks, and illustrating the construction of strong brands through examples of world-class design. It is a one-stop reference for connecting visual design elements for logos to branding concepts, and demonstrates core identity design principles through clear organization and a variety of sources and examples. Through a cohesive structure that explores broader concepts in relation to graphic identities, identity programs, and brand identities, Brand Identity Essentials links formal design concerns with business issues. Design students and seasoned brand managers alike will appreciate the pragmatic relevance of its content and be inspired by the representative body of work collected and presented throughout the book.

Informacje o książce

Pełna nazwa Essential Elements for Brand Identity
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 208
EAN 9781592537938
ISBN 1592537936
Kod Libristo 01257773
Waga 786
Wymiary 218 x 253 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


Second Foundation Isaac Asimov / Miękka
common.buy 29.67
World Football Club Crests Leonard Jagerskioeld Nilsson / Twarda
common.buy 92.11
The World's Greatest First Love, Vol. 7 Shungiku Nakamura / Miękka
common.buy 53.32
Algorithmic and High-Frequency Trading ?lvaro Cartea / Twarda
common.buy 354.03
Palette Mini Series 03: Gold & Silver Victionary / Miękka
common.buy 111.66
Universal Principles of Design William Lidwell / Miękka
common.buy 198.35
Making Design Cara McCarty / Twarda
common.buy 175.63
Home Leila S Chudori / Miękka
common.buy 168.98
Rhetoric of Logos Eduard Helmann / Miękka
common.buy 118.93
Typography Now / Twarda
common.buy 189.45
Steampunk Magic Gypsey Elaine Teague / Miękka
common.buy 69.90
Job For Everyone John Goldingay / Miękka
common.buy 64.68
Bentham: A Guide for the Perplexed Philip Schofield / Twarda
common.buy 747.08

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo