Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

From Type to Logo

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka From Type to Logo
Kod Libristo: 37282796
Wydawnictwo Victionary, sierpień 2022
When it comes to building a brand, logo design is often one of the first few important steps in the... Cały opis
? points 94 b
164.68
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
Logo Beginnings JENS MÜLLER / Twarda
common.buy 219.75
TOP
Logo Modernism Jens Müller / Twarda
common.buy 219.75
TOP
Identity Designed David Airey / Twarda
common.buy 167.65
Principles of Logo Design GEORGE BOKHUA / Twarda
common.buy 132.23
Showa 1926-1939 / Miękka
common.buy 115.86
Showa 1939-1944 / Miękka
common.buy 115.86
Showa 1953-1989 / Miękka
common.buy 115.86
New Utilitarian / Twarda
common.buy 164.68
Logo, revised edition / Twarda
common.buy 164.27
Made in Japan VICTIONA VICTIONARY / Miękka
common.buy 171.13
Showa 1944-1953 / Miękka
common.buy 115.86
LESS IS MORE: 20th Anniversary Edition VICTIONARY / Miękka
common.buy 171.13
Notes On A Case Of Melancholia, Or: A Little Death Nicholas Gurewitch / Twarda
common.buy 77.78

When it comes to building a brand, logo design is often one of the first few important steps in the creative journey. In addition to encapsulating what the business stands for and making an impactful first impression upon launch, it has to be instantly recognisable and stand out amid other similar offerings in an often saturated market. With so much more competition to contend with today, how can designers help start-ups and evolving brands put their best foot forward visually? A key branding element used by many of the biggest companies around the world, a logotype revolves around a company's name or initials and features typography as the main design approach. Often the starting point before it is further refined into a purely symbolic image or icon, it combines two distinct design disciplines to differentiate brands from one another - a process that takes acumen, skill and empathy. FROM TYPE TO LOGO details some of these processes in a compelling book of case studies that make an inspiring reference point for budding and working branding professionals alike.

Informacje o książce

Pełna nazwa From Type to Logo
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2022
Liczba stron 272
EAN 9789887566595
ISBN 9887566594
Kod Libristo 37282796
Wydawnictwo Victionary
Waga 1120
Wymiary 257 x 195 x 30
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The History of Graphic Design. 40th Ed. Jens Müller / Twarda
common.buy 93.13
TOP
Palette Perfect Lauren Wager / Miękka
common.buy 94.67
TOP
PTSD Radio 1 (Vol. 1-2) / Miękka
common.buy 75.83
Erotic Sessions / Miękka
common.buy 70.61
It's OK to Feel Things Deeply Carissa Potter / Twarda
common.buy 46.87
Palette Mini Series 01: Black & White Victionary / Miękka
common.buy 111.66
How to Begin / Miękka
common.buy 58.23
Atalanta / Twarda
common.buy 72.76
Zapowiedź
DRAWING ATTENTION VICTIONARY / Miękka
common.buy 154.14
Die / Twarda
common.buy 248.92
Japanese Graphic Design / Miękka
common.buy 189.24
Type Directory Peter Dawson / Twarda
common.buy 164.68
Heartland / Miękka
common.buy 60.38

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo