Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Graphic Design Theory

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Graphic Design Theory Meredith Davis
Kod Libristo: 01203616
Wydawnictwo Thames & Hudson Ltd, wrzesień 2012
This is one of two books in "Design in Context", a vital new series that focuses on the needs of con... Cały opis
? points 93 b
161.51
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


World History of Design Volume 2 Victor Margolin / Miękka
common.buy 220.46
Zapowiedź
Graphic Design Theory Helen Armstrong / Miękka
common.buy 80.95
Graphic Design Reader Teal Triggs / Miękka
common.buy 196.41
Graphic Design, Referenced Armin Vit / Miękka
common.buy 188.32
Graphic Design Visionaries Caroline Roberts / Miękka
common.buy 198.35
Form+Code in Design, Art, and Architecture Chandler Reas / Miękka
common.buy 188.32
House At Pooh Corner A A Milne / CD Audio
common.buy 34.89
DARKNET Daniel Suarez / Miękka
common.buy 46.25
Herstellung der Wahrheit Katrin Stoll / Twarda
common.buy 942.98
Corporate Identity Klaus Birkigt / Miękka
common.buy 235.00
25-Year Perspective on Logic Programming Agostino Dovier / Miękka
common.buy 284.84
Marketing-Theorie Alfred Kuß / Miękka
common.buy 231.41
Onion Brian Glover / Miękka
common.buy 48.10

This is one of two books in "Design in Context", a vital new series that focuses on the needs of contemporary students of graphic design. Meredith Davis draws on her many years experience teaching graphic design students to explain complex theories with total clarity, encouraging readers to evaluate existing design work critically, and to use theoretical frameworks to enhance their own studio practice. Topics include: communication models; visual representation as a system of signs; cognitive approaches to design; modernism and postmodernism; and the social, cultural, and material contexts of contemporary design. Above all, the book demonstrates to students how to apply theory in a modern graphic design practice to improve their work and to embark on a successful career.

Informacje o książce

Pełna nazwa Graphic Design Theory
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 256
EAN 9780500290491
ISBN 0500290490
Kod Libristo 01203616
Wydawnictwo Thames & Hudson Ltd
Waga 1062
Wymiary 270 x 212 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo