Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Graphic Design Thinking

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Graphic Design Thinking Ellen Lupton
Kod Libristo: 04391723
Wydawnictwo Princeton Architectural Press, sierpień 2011
Creativity is more than an inborn talent; it is a hard-earned skill, and like any other skill, it im... Cały opis
? points 51 b
89.45
Dostępna u dostawcy Wysyłamy do 4 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
Steal Like an Artist Austin Kleon / Miękka
common.buy 58.43
TOP
Thinking With Type 2nd Ed Ellen Lupton / Miękka
common.buy 90.16
TOP
Design is Storytelling Ellen Lupton / Miękka
common.buy 78.80
TOP
Show Your Work! Austin Kleon / Miękka
common.buy 58.43
TOP
Dream of Passion Lee Strasberg / Twarda
common.buy 68.87
Sketchnote Handbook, The Mike Rohde / Miękka
common.buy 118.82
Branding In Five and a Half Steps Michael Johnson / Twarda
common.buy 189.45
Typography Sketchbooks Steven Heller / Miękka
common.buy 178.29
Just My Type Simon Garfield / Miękka
common.buy 70.61

Creativity is more than an inborn talent; it is a hard-earned skill, and like any other skill, it improves with practice. Graphic Design Thinking: How to Define Problems, Get Ideas, and Create Form explores a variety of informal techniques ranging from quick, seat-of-the-pants approaches to more formal research methods for stimulating fresh thinking, and ultimately arriving at compelling and viable solutions. In the style with which author Ellen has come to been known hands-on, up-close approach to instructional design writing brainstorming techniques are grouped around the three basic phases of the design process: defining the problem, inventing ideas, and creating form. Creative research methods include focus groups, interviewing, brand mapping, and co-design. Each method is explained with a brief narrative text followed by a variety of visual demonstrations and case studies. Also included are discussions with leading professionals, including Art Chantry, Ivan Chermayeff, Jessica Helfand, Steven Heller, Abott Miller, Christoph Niemann, Paula Scher, and Martin Venezky, about how they get ideas and what they do when the well runs dry. The book is directed at working designers, design students, and anyone who wants to apply inventive thought patterns to everyday creative challenges.

Informacje o książce

Pełna nazwa Graphic Design Thinking
Autor Ellen Lupton
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 184
EAN 9781568989792
ISBN 1568989792
Kod Libristo 04391723
Waga 476
Wymiary 179 x 217 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The History of Graphic Design. 40th Ed. Jens Müller / Twarda
common.buy 93.13
TOP
Design Elements, Color Fundamentals Aaris Sherin / Miękka
common.buy 134.28
TOP
Logo Modernism Jens Müller / Twarda
common.buy 219.75
TOP
The Dirt - Mötley Crüe Tommy Lee / Miękka
common.buy 61.92
TOP
Flexible Visual Systems Dr. Martin Lorenz / Miękka
common.buy 176.55
TOP
Operative Design Anthony Di Mari / Miękka
common.buy 62.22
TOP
Paul Rand: a Designer's Art Paul Rand / Twarda
common.buy 211.25
Graphic Design Play Book Sophie Cure / Miękka
common.buy 81.46
Design Thinking Methodology Book Emrah Yayici / Miękka
common.buy 50.45
History of Graphic Design Jens Müller / Twarda
common.buy 219.75
Why Fonts Matter Sarah Hyndman / Miękka
common.buy 71.13
How to be a Graphic Designer...2nd edition Adrian Shaughnessy / Miękka
common.buy 94.67
Los Logos 7 Nina Müller / Twarda
common.buy 147.18

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo