Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Identitatsorientierte Markenfuhrung Im Tourismus

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Identitatsorientierte Markenfuhrung Im Tourismus ISABELLE THILO
Kod Libristo: 15460112
Wydawnictwo Springer Gabler, listopad 2016
Auf Basis theoretischer und empirischer Analysen entwickelt Isabelle Thilo ein internes Markenführun... Cały opis
? points 189 b
330.49
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


DEATHS MISTRESS Terry Goodkind / Miękka
common.buy 44.31
Geografia alternativa / Miękka
common.buy 78.50
Il filo del rasoio W. Somerset Maugham / Miękka
common.buy 98.86
Creating International Accountability Megan Nobert / Miękka
common.buy 114.63
Der rätselhafte Feind Sven Elvestad / Miękka
common.buy 29.77
Bach Und Seine Schüler Vol.1 Ch. /Bundies Schornsheim / CD Audio
common.buy 112.68
Fränkische Schweiz Angela Nitsche / Miękka
common.buy 56.69
Grundlagen der Trainingswissenschaft und -lehre Norbert Olivier / Miękka
common.buy 136.53
Women and Work in Russia, 1880-1930 MCDERMID / Twarda
common.buy 870.42

Auf Basis theoretischer und empirischer Analysen entwickelt Isabelle Thilo ein internes Markenführungsmodell für Destinationen. Im Rahmen ihrer Untersuchung analysiert sie die Einflussfaktoren der relevanten Zielgrößen sowie die Fragestellung, wie sich die Forderung nach Identifikation der internen Anspruchsgruppen, z. B. aus Hotellerie und Gastronomie, mit der Marke und der Umsetzung in markenkonformes Verhalten in der Praxis realisieren lassen. Hierzu verdeutlicht sie die Relevanz der Kooperation mit den Stakeholdern und zeigt Ansätze zur Implementierung der Prämissen der identitätsorientierten Markenführung in das Destinationsmanagement auf. Denn steigender Wettbewerbsdruck sowie die Zielsetzung, sich mittels einer starken Marke zu profilieren, bestimmen auch die Tourismusbranche und die Handlungsweisen ihrer Akteure.

Informacje o książce

Pełna nazwa Identitatsorientierte Markenfuhrung Im Tourismus
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 278
EAN 9783658164478
ISBN 9783658164478
Kod Libristo 15460112
Wydawnictwo Springer Gabler
Waga 354
Wymiary 148 x 210 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo