Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Introduction to Graphic Design Methodologies and Processes - Understanding Theory and Application

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Introduction to Graphic Design Methodologies and Processes - Understanding Theory and Application John Bowers
Kod Libristo: 04884024
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, luty 2011
Graphic design has long based decision-making on instinct, trends, and personal preference. This bo... Cały opis
? points 194 b
333.41
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Principles of Form & Design Wong / Miękka
common.buy 293.14
Design Basics Stephen Pentak / Miękka
common.buy 462.93
Psyche and Substance Edward C. Whitmont / Miękka
common.buy 77.21
The Art of Seeing Art Matteo 1876-1958 Marangoni / Miękka
common.buy 121.13
Brush Up Your Study Skills Kristen J. Amundson / Miękka
common.buy 450.01
For the Public's Health Committee on Public Health Strategies to Improve Health / Miękka
common.buy 275.07
Sand Cake Frank Asch / Miękka
common.buy 36.13
Figured Worlds / Twarda
common.buy 371.57
Treasures Nora Roberts / Miękka
common.buy 47.44
Levine's Guide to SPSS for Analysis of Variance Sanford L. Braver / Twarda
common.buy 891.24
Religio Poetab Etc. Coventry Kersey Dighton Patmore / Miękka
common.buy 92.86
Running Wild Sarah McCarty / Miękka
common.buy 95.99
Constructing Spain Nathan E. Richardson / Twarda
common.buy 673.30

Graphic design has long based decision-making on instinct, trends, and personal preference. This book introduces a range of practical methodologies (quantitative and qualitative) pertinent to the interpreting, targeting and creating of forms and messages. Highly visual and well-designed, it fosters designers' ability to design creatively, collaboratively, and strategically, and as a result, helps designers move from form-makers to cultural participants-- a transformative trend for design professionals. It includes case studies and contributions by diverse group including the musician Moby novelist Ann Tyler, and designer Elle Luna, among others.

Informacje o książce

Pełna nazwa Introduction to Graphic Design Methodologies and Processes - Understanding Theory and Application
Autor John Bowers
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 144
EAN 9780470504352
ISBN 0470504358
Kod Libristo 04884024
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 352
Wymiary 233 x 191 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo