Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Mass Media and Media Policy in Western Europe

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Mass Media and Media Policy in Western Europe Peter J. Humphreys
Kod Libristo: 04647314
Wydawnictwo MANCHESTER UNIVERSITY PRESS, marzec 1996
Television and press systems in Western Europe are currently undergoing revolutionary changes, raisi... Cały opis
? points 93 b
162.22
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Walk the Blue Fields Claire Keegan / Miękka
common.buy 48.10
Fuel Cells, Engines and Hydrogen - An Exergy Approach Frederick J. Barclay / Twarda
common.buy 664.89
Ends of Globalization Don Kalb / Miękka
common.buy 336.43
Kaapse Klopse Gerald Hoberman / Twarda
common.buy 122.30
Democratic Foundations of Policy Diffusion Katerina Linos / Miękka
common.buy 254.85
Facing Modernity Barry Smart / Miękka
common.buy 212.99
Punishment Anne Holt / Miękka
common.buy 63.45
China Adeline Mah / Miękka
common.buy 54.95
Language Development LouAnn Gerken / Miękka
common.buy 770.31
Zapowiedź
New Force at a New Frontier Kevin Madders / Miękka
common.buy 235.82

Television and press systems in Western Europe are currently undergoing revolutionary changes, raising profound questions for public policy. This comparative, textbook analysis explores how mass media systems across Europe have been shaped by technology, economics and politics. Peter Humphreys argues that whilst both states and markets can constrain progress towards the goals of media freedom and pluralism, public policy can also promote a diverse media system across Europe. He explores the impact of public regulation and private commercial activity, and argues that threats to pluralism can arise from either political interference or from the concentration of media ownership and markets. Another key concern of the book is to explore the political impact of the new media technologies - notably transfrontier satellite broadcasting - in Western Europe. The author explores the implications of the commercialization of national broadcasting systems, and the media policies of the European Union in the age of transfrontier media operations.

Informacje o książce

Pełna nazwa Mass Media and Media Policy in Western Europe
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1996
Liczba stron 256
EAN 9780719031977
ISBN 0719031974
Kod Libristo 04647314
Waga 522
Wymiary 138 x 216 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo