Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Music, Sound and Multimedia

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Music, Sound and Multimedia
Kod Libristo: 04674218
Wydawnictwo Edinburgh University Press, listopad 2007
This new series aims to explore the area of "screen music". Volume topics will include multimedia mu... Cały opis
? points 84 b
144.84
Na zamówienie Wysyłamy za 17-26 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Tintin in America erge / Miękka
common.buy 59.05
Scientific American Boy Or, The Camp at Willow Clump Island A. Russell (Alexander Russell) Bond / Twarda
common.buy 251.71
Zapowiedź
Growing Up Global Cindi Katz / Twarda
common.buy 354.22
Cinema India Rachel Dwyer / Miękka
common.buy 159.63
Hope for Today, Promises for Tomorrow Teske Drake / Miękka
common.buy 60.97
Adhesives Technology Handbook Arthur H. Landrock / Twarda
common.buy 880.85
Desperate for Hope Bruce W. Martin / Miękka
common.buy 73.73
Squirms, Screams and Squirts Phd Rubel / Miękka
common.buy 97.84

This new series aims to explore the area of "screen music". Volume topics will include multimedia music, music and television, Hollywood film music, and the music of Bollywood cinema. Music and other sound effects have been central to a whole host of media forms throughout the twentieth century, either as background, accompaniment, or main driving force. Such interactions will continue to mutate in new directions, with the widespread growth of digital technologies. Despite the expansion of research into the use of music and sound in film, the investigation of sonic interactions with other media forms has been a largely under-researched area. Music, Sound and Multimedia provides a unique study of how music and other sounds play a central part in our understandings and uses of a variety of communications media. It focuses on four areas of sound and music within broader multimedia forms - music videos, video game music, performance and presentation, and production and consumption - and addresses the centrality of such aural concerns within our everyday experiences. Charting historical developments, mapping contemporary patterns, and speculating on future possibilities, this book is essential for courses on sound and media within media and communications studies, cultural studies and popular music studies. Key features * Charts a number of key developments in music and multimedia interactions * Provides both historical overviews and theoretical analyses * Features a number of in-depth case studies of important issues.

Informacje o książce

Pełna nazwa Music, Sound and Multimedia
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2007
Liczba stron 224
EAN 9780748625345
ISBN 0748625348
Kod Libristo 04674218
Waga 390
Wymiary 156 x 234 x 14
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo