Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

New Strategic Brand Management

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka New Strategic Brand Management J N Kapferer
Kod Libristo: 04428300
Wydawnictwo Kogan Page Ltd, styczeń 2012
Adopted internationally by business schools, MBA programmes and marketing practitioners alike, "The... Cały opis
? points 124 b
216.27
Dostępna u dostawcy Wysyłamy do 4 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


Factfulness Hans Rosling / Twarda
common.buy 72.76
A New Brand World Scott Bedbury / Miękka
common.buy 100.09
Fall of Advertising and the Rise of PR Laura Ries / Miękka
common.buy 59.87

Adopted internationally by business schools, MBA programmes and marketing practitioners alike, "The New Strategic Brand Management" is simply the reference source for senior strategists, positioning professionals and postgraduate students. Over the years it has not only established a reputation as one of the leading works on brand strategy but also has become synonymous with the topic itself. The new edition builds on this impressive reputation and keeps the book at the forefront of strategic brand thinking. Revealing and explaining the latest techniques used by companies worldwide, author Jean-Noel Kapferer covers all the leading issues faced by the brand strategist today, supported by an array of international case studies. With both gravitas and intelligent insight, the book reveals new thinking on topics such as putting culture and content into brands, the impact of private labels, the new dynamics of targeting and the comeback of local brands.

Informacje o książce

Pełna nazwa New Strategic Brand Management
Autor J N Kapferer
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 512
EAN 9780749465155
ISBN 0749465158
Kod Libristo 04428300
Wydawnictwo Kogan Page Ltd
Waga 998
Wymiary 190 x 244 x 26
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Brand Gap, The Marty Neumeier / Miękka
common.buy 105.72
TOP
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition W. Chan Kim / Twarda
common.buy 123.33
TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Twarda
common.buy 162.43
TOP
101 Danish Design Icons Lars Dybdahl / Twarda
common.buy 115.86
TOP
Fairy Tail: 100 Years Quest 3 Hiro Mashima / Miękka
common.buy 44.31
TOP
Carchitecture Thijs Demeulemeester / Twarda
common.buy 213.09
TOP
Life is Strange Vol. 6: Settling Dust Emma Vieceli / Miękka
common.buy 70.61
Harry Potter Dark Arts Collectible Set Donald Lemke / Zabawka
common.buy 120.56
Aaker on Branding David Aaker / Miękka
common.buy 71.53
Brand Relevance David A. Aaker / Twarda
common.buy 126.81
When No One Is Watching / Miękka
common.buy 48.10
Digital Selling Grant Leboff / Miękka
common.buy 138.17
Strategic Brand Management Kevin Keller / Miękka
common.buy 476.55
Social Media Overload Corey Perlman / Miękka
common.buy 78.80

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo