Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Older Tourist Behavior and Marketing Tools

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Older Tourist Behavior and Marketing Tools Vania Vigolo
Kod Libristo: 14231547
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, kwiecień 2017
This book provides an in-depth analysis of the older-tourist market, and of the challenges and oppor... Cały opis
? points 403 b
702.96
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Čtvrtá návštěva u Smerďakova Milan Exner / Miękka
common.buy 35.61
Winnipeg-Musica y Exilio Ensemble Iberoamericano / CD Audio
common.buy 107.56
Les Hépatopathies Chroniques non virales Fadel Djonid Seider Dib / Miękka
common.buy 312.07
FIGHTING GOD M David Silverman / Digital
common.buy 67.65
New London John J. Ruddy / Twarda
common.buy 161.30
Creetelo o no PEPE PARDO / Miękka
common.buy 25.99
Integrative Treatment of Hypertension Joel A. Blush / Miękka
common.buy 360.18
Piece of Me Rachel Lavallee / Miękka
common.buy 84.95
No Land No Mule No Freedom James S. Wright / Miękka
common.buy 60.48

This book provides an in-depth analysis of the older-tourist market, and of the challenges and opportunities created by population ageing from a tourism marketing perspective, by combining a demand-side and a supply-side approach to older tourists. The book is divided into three parts, the first of which defines older tourists and presents a critical review of segmentation approaches. The second part then focuses on the behavior of older tourists in terms of the travel planning process, the use of information and communication technologies for travel purposes, and accommodation choices. The final part analyzes the marketing strategies and operative practices of three tourism companies that focus on the older-adult market. Practical implications for tourism suppliers willing to target older tourists are derived. The book is intended primarily for academics, researchers, and professionals in the tourism and hospitality industry. In addition, it will be useful for students attending advanced tourism and hospitality courses.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo