Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship Jing Zhou
Kod Libristo: 09231747
Wydawnictwo Oxford University Press Inc, maj 2015
Research-based investigations of creativity, innovation, and entrepreneurship have the potential to... Cały opis
? points 884 b
1 520.04
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-13 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Lichen Biology / Twarda
common.buy 386.21
Taking Lives JOSEPH LEWIS / Miękka
common.buy 92.36
Christmas Carols for Ocarina Hal Leonard Publishing Corporation / Nuty
common.buy 45.62
Process Philosophical Deliberations Nicholas Rescher / Twarda
common.buy 805.04
Mefiez-vous des contrefacons Agnes Boucher / Miękka
common.buy 111.13
Fairfield Sabine Goerke Schrode / Twarda
common.buy 128.29
New Vaccine Technologies Ronald W. Ellis / Twarda
common.buy 1 049.73
Ecosystems of California Harold Mooney / Twarda
common.buy 660.38
Up Island Woman Hope Bailiff / Miękka
common.buy 68.63
Magic of Broths Nick Sandler / Miękka
common.buy 79.84
Toolkit for Department Chairs Jeffrey L. Buller / Miękka
common.buy 199.06

Research-based investigations of creativity, innovation, and entrepreneurship have the potential to inform each other and enrich our knowledge of each of these areas, particularly with regard to cognitive processes and effective behaviors. Yet, while these research streams have increasingly received a great deal of attention, they have developed largely independently of one another. The Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship addresses the critical need to integrate these three interrelated literatures. The handbook features contributions from the leading scholars in these research areas. As a group, the chapters examine the intersections of these topics to synthesize contemporary research and provide direction and stimulation for further interdisciplinary investigations of organizational creativity, innovation, and entrepreneurship.

Informacje o książce

Pełna nazwa Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship
Autor Jing Zhou
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 560
EAN 9780199927678
ISBN 0199927677
Kod Libristo 09231747
Waga 1136
Wymiary 188 x 262 x 34
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo