Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Oxford Handbook of Innovation

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Oxford Handbook of Innovation Jan Fagerberg
Kod Libristo: 04034938
Wydawnictwo Oxford University Press, styczeń 2006
This handbook looks to provide academics and students with a comprehensive and holistic understandin... Cały opis
? points 133 b
230.23
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP Wyprzedaż
Dune Frank Herbert / Twarda
common.buy 137.55
TOP
Dune Messiah / Twarda
common.buy 190.22
Practical English Grammar A V Martinet / Miękka
common.buy 137.24
Japan's Infamous Unit 731 Hal Gold / Miękka
common.buy 55.70
Better Living Through Origami Nellianna van den Baard / Miękka
common.buy 97.03
Altered Traits Daniel Goleman / Miękka
common.buy 68.36
The Competitive Advantage of Nations Michael E. Porter / Twarda
common.buy 175.74
Oxford Handbook of Innovation Management Mark Dodgson / Miękka
common.buy 295.16
Zapowiedź
Outsider Stephen King / Miękka
common.buy 41.22
Concept Industry 4.0 Christoph Jan Bartodziej / Miękka
common.buy 571.90
Book of Trees Manuel Lima / Twarda
common.buy 90.45
Fast Company Innovation by Design of Editors / Twarda
common.buy 157.10

This handbook looks to provide academics and students with a comprehensive and holistic understanding of the phenomenon of innovation. Innovation spans a number of fields within the social sciences and humanities: Management, Economics, Geography, Sociology, Politics, Psychology, and History. Consequently, the rapidly increasing body of literature on innovation is characterized by a multitude of perspectives based on, or cutting across, existing disciplines and specializations. Scholars of innovation can come from such diverse starting points that much of this literature can be missed, and so constructive dialogues missed. The editors of The Oxford Handbook of Innovation have carefully selected and designed twenty-one contributions from leading academic experts within their particular field, each focusing on a specific aspect of innovation. These have been organized into four main sections, the first of which looks at the creation of innovations, with particular focus on firms and networks. Section Two provides an account of the wider systematic setting influencing innovation and the role of institutions and organizations in this context. Section Three explores some of the diversity in the working of innovation over time and across different sectors of the economy, and Section Four focuses on the consequences of innovation with respect to economic growth, international competitiveness, and employment. An introductory overview, concluding remarks, and guide to further reading for each chapter, make this handbook a key introduction and vital reference work for researchers, academics, and advanced students of innovation.

Informacje o książce

Pełna nazwa Oxford Handbook of Innovation
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2006
Liczba stron 680
EAN 9780199286805
ISBN 0199286809
Kod Libristo 04034938
Waga 1166
Wymiary 173 x 246 x 39
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo