Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Selling Youth

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Selling Youth Stephen Gennaro
Kod Libristo: 06830878
Wydawnictwo VDM Verlag, maj 2010
The marketing discourse of perpetual adolescence, describes the ways in which the advertising indust... Cały opis
? points 241 b
415.20
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Bit Lost Chris Haughton / Miękka
common.buy 38.48
Fault In Our Stars John Green / Twarda
common.buy 79.71
Mein Kampf - The 1939 Illustrated Edition Adolf Hitler / Twarda
common.buy 149.30
Harry's Cosmeticology: Volume 3 Meyer R. Rosen / Twarda
common.buy 2 279.42
Cruel Delight James Steintrager / Miękka
common.buy 120.53
Zapowiedź
Spanish Prisoner Yannis Tzioumakis / Twarda
common.buy 461.29
Night of Thunder Stephen Hunter / Miękka
common.buy 39.49
Healing with the Herbs of Life Lesley Tierra / Miękka
common.buy 100.27
Sunbelt Rising Michelle Nickerson / Miękka
common.buy 189.21
US Credit and Payments, 1800-1935, Part I Vol 2 Ronnie J. Phillips / Twarda
common.buy 762.13
Merely Being There Is Not Enough Heike Mlakar / Miękka
common.buy 115.97

The marketing discourse of perpetual adolescence, describes the ways in which the advertising industry trains all people, young and old, to be consumers of youth in a marketplace that privileges adolescence over adulthood; with ultimate goal of achieving access to an adult wallet that is controlled by a consumer with child-like sensibilities. The discourse of perpetual adolescence has always been present in advertising but came to prominence after WWII when drastic changes in population and the emergence of a new middle class were influential factors in shifting ideologies surrounding what it meant to be a child, a teenager, and an adult. One of the largest advertising agencies of the twentieth century J. Walter Thompson, and their practices in consumer research with Behaviorist John B. Watson, the Consumer Panel, and the Personality Profile Project, suggest that in the Post War period advertisers aimed to further expand the youth market into the more profitable age category of 25-44 year olds by selling youthfulness to adults. The result was the creation of a youth market based not on age but on feelings and lifestyle.

Informacje o książce

Pełna nazwa Selling Youth
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 268
EAN 9783639231366
ISBN 3639231368
Kod Libristo 06830878
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 395
Wymiary 152 x 229 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo