Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Tourism Behaviour March
Kod Libristo: 05099233
Wydawnictwo CABI Publishing, marzec 2009
How do individuals go about making trade-off's among work, leisure, travel, and personal maintenance... Cały opis
? points 247 b
424.16
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 12-17 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Kayanak - Angeln, Eis & Abenteuer Peter-Paul Joopen / Gra
common.buy 164.84
Beginning SAP Fiori Bince Mathew / Miękka
common.buy 312.52
The Sword of Attila David Gibbins / Miękka
common.buy 144.65
Managing Green Issues T. Curtin / Miękka
common.buy 289.20
Krönungsmesse KV 317, Chorstimme Sopran, 1 Audio-CD Wolfgang Amadeus Mozart / binding.
common.buy 118.70
L Immunite Et L Echappement Parasitaire Hadjira Ariba - Zekri / Miękka
common.buy 390.35
Tracing Tangueros Kacey Link / Miękka
common.buy 294.15
EL PRIMER HOMBRE JAMES HANSEN / Twarda
common.buy 102.55
Wir lieben und wissen nichts Moritz Rinke / Miękka
common.buy 48.14
International Public Relations Patricia A. Curtin / Miękka
common.buy 855.51
Netherlands Yearbook of International Law - 2005 P. A. Nollkaemper / Twarda
common.buy 569.93

How do individuals go about making trade-off's among work, leisure, travel, and personal maintenance (e.g. sleeping) activities? What are the unconscious as well as conscious drivers of their behaviours? How well do their behaviours follow what they plan? These questions are fundamental in consumer behaviour. This book provides fresh insights in responding to these issues. This book examines alternative theories and the empirical testing of trade-offs we make in life among work, leisure, travel, and personal maintenance actions and how our plans relate to what we actually do. "Tourism Behaviour" considers plans and behaviours for tourist spending, length of stay, attractions, destinations, accommodation and activities, and investigates how marketing strategies affect consumer plans. This book provides new theory, empirical studies, and practical insights of significant interest to travel and leisure researchers, destination marketing managers, and advanced students in tourism and consumer behaviour. It is also suitable for travel and tourism destination managers.

Informacje o książce

Pełna nazwa Tourism Behaviour
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 280
EAN 9781845935870
ISBN 184593587X
Kod Libristo 05099233
Wydawnictwo CABI Publishing
Waga 644
Wymiary 181 x 240 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo