Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Why Fonts Matter

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Why Fonts Matter Sarah Hyndman
Kod Libristo: 09365031
Wydawnictwo Ebury Publishing, styczeń 2016
We all constantly interact with type in almost every aspect of our lives. But how do fonts affect wh... Cały opis
? points 43 b
75.05
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
The History of Graphic Design. 40th Ed. Jens Müller / Twarda
common.buy 97.54
TOP
Logo Modernism Jens Müller / Twarda
common.buy 230.23
TOP
Type Tricks Sofie Beier / Miękka
common.buy 63.50
TOP
Thinking With Type 2nd Ed Ellen Lupton / Miękka
common.buy 89.23
TOP
Symbol Steven Bateman / Miękka
common.buy 82.85
Design is Storytelling Ellen Lupton / Miękka
common.buy 82.65
Type Matters! Jim Williams / Miękka
common.buy 97.74
Designing Type Second Edition Karen Cheng / Miękka
common.buy 139.78
Kraď jako umělec Austin Kleon / Miękka
common.buy 52.46
Ukaž, co děláš! Austin Kleon / Twarda
common.buy 52.46
Creating a Brand Identity: A Guide for Designers Catharine Slade-Brooking / Miękka
common.buy 93.69
Brand Brilliance Fiona Humberstone / Miękka
common.buy 162.97
Typography Sketchbooks Steven Heller / Miękka
common.buy 176.95

We all constantly interact with type in almost every aspect of our lives. But how do fonts affect what we read and influence the choices we make? This book opens up the science and the art behind how fonts influence you. It explains why certain fonts or styles evoke particular experiences and associations. Fonts have different personalities that can create trust, mistrust, give you confidence, make things seem easier to do or make a product taste better. They're hidden in plain sight, they trigger memories, associations and multi sensory experiences in your imagination. Fonts can alter the meanings of words right before your very eyes. You can see what personalities fonts have, and what they reveal about YOUR personality. It explores how you respond to fonts emotionally and can make fonts work for your message. You can be amazed that a font has the power to alter the taste of your food. This book is for anyone who is interested in giving words impact, who loves words and how they influence us.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Letters to Milena Franz Kafka / Miękka
common.buy 47.30
TOP
Bungo Stray Dogs, Vol. 1 Kafka Asagiri / Miękka
common.buy 55.90
TOP
The Hobbit John Ronald Reuel Tolkien / Miękka
common.buy 41.22
TOP
100 Ideas that Changed Graphic Design Steven Heller / Miękka
common.buy 70.79
TOP
Steal Like an Artist Austin Kleon / Miękka
common.buy 61.27
TOP
1000 Lights Charlotte Fiell / Twarda
common.buy 78.69
TOP
Yu-Gi-Oh! (3-in-1 Edition), Vol. 12 Kazuki Takahashi / Miękka
common.buy 77.89
TOP
Stone Blind / Twarda
common.buy 89.23
TOP
Bohemian Paris Dan Franck / Miękka
common.buy 78.69
Principles of Logo Design GEORGE BOKHUA / Twarda
common.buy 130.86
Graphic Design Manual Armin Hofmann / Twarda
common.buy 162.97
Designing Fonts Chris Campe / Twarda
common.buy 139.78
Graphic Design Bible THEO INGLIS / Twarda
common.buy 116.88

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo