Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, zawsze w okresie przewidzianym przez ustawę. W przypadku reklamacji uznanych za zasadne nasi klienci nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów.
Przy odbieraniu przesyłki od dostawcy sprawdź ją dokładnie i nie przyjmuj, jeżeli wygląda na uszkodzoną. W przypadku, gdy książki są uszkodzone, chociaż opakowanie nie zostało naruszone, skontaktuj się natychmiast z firmą dostarczającą.
Do wysyłki zamówień przywiązujemy ogromną wagę i dlatego przed wysłaniem dokładnie sprawdzamy każdą paczkę. Niemniej jednak może się zdarzyć, że popełnimy błąd i zamówienie, które Ci wyślemy będzie niekompletne lub niewłaściwe. W takim przypadku skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta - doradzimy Ci jak masz dalej postępować. Dołożymy wszelkich starań, by rozwiązanie tego problemu w pełni Cię zadowoliło.
Reklamowany produkt prosimy odesłać na adres: Packeta, ID 97749007, Mostowa 4, 43–400 Cieszyn
Prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, tak, by nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
O reklamowaniu produktów wiesz już wszystko. Może Cię też zainteresować:
Przewodnik zakupów
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright ©2008-23 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: