Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Decoding the New Consumer Mind

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Decoding the New Consumer Mind Kit Yarrow
Kod Libristo: 02311093
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, kwiecień 2014
A decade of swift and stunning change has profoundly affected the psychology of how, when, and why w... Cały opis
? points 59 b
103.06
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Miękka
common.buy 64.68
TOP
Surrounded by Idiots Thomas Erikson / Miękka
common.buy 48.61
TOP
Measure What Matters John Doerr / Twarda
common.buy 103.98
TOP
The Making of a Manager Julie Zhuo / Miękka
common.buy 71.13
TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Twarda
common.buy 162.43
TOP
Start With Why Simon Sinek / Miękka
common.buy 48.61
TOP
Never Split the Difference Chris Voss / Twarda
common.buy 128.55
TOP
How Successful People Think John C. Maxwell / Twarda
common.buy 47.99
TOP
Start with Why Simon Sinek / Twarda
common.buy 114.63
TOP
Black Swan: Second Edition Nassim N. Taleb / Twarda
common.buy 134.28
TOP
Purple Cow Seth Godin / Twarda
common.buy 103.06
Dare to Lead Brene Brown / Twarda
common.buy 103.98

A decade of swift and stunning change has profoundly affected the psychology of how, when, and why we shop and buy. In Decoding the New Consumer Mind , award-winning consumer psychologist Kit Yarrow shares surprising insights about the new motivations and behaviors of shoppers, taking marketers where they need to be today: into the deeply psychological and often unconscious relationships that people have with products, retailers, marketing communications, and brands. Drawing on hundreds of consumer interviews and shop-alongs, Yarrow reveals the trends that define our transformed behavior. For example, when we shop we show greater emotionality, hunting for more intense experiences and seeking relief and distraction online. A profound sense of isolation and individualism shapes the way we express ourselves and connect with brands and retailers. Neurological research even suggests that our brains are rewired, altering what we crave, how we think, and where our attention goes. Decoding the New Consumer Mind provides marketers with practical ways to tap into this new consumer psychology, and Yarrow shows how to combine technology and innovation to enhance brand image; win love and loyalty through authenticity and integrity; put the consumer's needs and preferences front and center; and deliver the most emotionally intense, yet uncomplicated, experience possible. Armed with Yarrow's strategies, marketers will be able to connect more effectively with consumers--driving profit and success across the organization.

Informacje o książce

Pełna nazwa Decoding the New Consumer Mind
Autor Kit Yarrow
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 224
EAN 9781118647684
ISBN 1118647688
Kod Libristo 02311093
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 408
Wymiary 162 x 236 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The White Wolf Michael Moorcock / Twarda
common.buy 121.59
TOP
Set Boundaries, Find Peace Nedra Glover Tawwab / Miękka
common.buy 72.76
TOP
Astrology Nutrition and Health Robert Carl Jansky / Miękka
common.buy 59.87
TOP
12 Rules for Life Jordan B. Peterson / Miękka
common.buy 92.62
TOP
Purple Cow Seth Godin / Miękka
common.buy 47.07
Digital Neuromarketing Sam Page / Miękka
common.buy 112.89
Data Pipelines Pocket Reference James Densmore / Miękka
common.buy 115.65
Death or Glory Volume 1: She's Got You Rick Remender / Miękka
common.buy 66.93
Zapowiedź
Decoded Phil Barden / Twarda
common.buy 161.71
Millie Marotta's Secrets of the Sea Millie Marotta / Miękka
common.buy 62.22
Neuromarketing Patrick Renvoise / Miękka
common.buy 119.95
Spiritual Ecology Llewelyn Vaughan Lee / Miękka
common.buy 64.17
Consumer Behaviour Zubin Sethna / Miękka
common.buy 238.48
Jane Austen Writers' Club Rebecca Smith / Miękka
common.buy 48.10

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo