Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
DPD 25.99 Poczta Polska 18.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 InPost 13.99

Managing the Contemporary Multinational

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Managing the Contemporary Multinational
Kod Libristo: 05104648
Wydawnictwo Edward Elgar Publishing Ltd, luty 2010
"Managing the Contemporary Multinational" explores the role of headquarters in different structures... Cały opis
? points 363 b
627.09
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Thor: God Of Thunder Volume 1 Jason Aaron / Twarda
common.buy 152.69
Music of Aaron Copland Neil Butterworth / Miękka
common.buy 101.25
Neuroprosthetics Kenneth W. Horch / Twarda
common.buy 2 076.62
East Yorkshire Railway Stations Peter Tuffrey / Miękka
common.buy 86.26
Eagle's Heart Hamlin Garland / Miękka
common.buy 170.31
Antigay Agenda Didi Herman / Miękka
common.buy 163.02
Holy Wells, Cornwall Phil Cope / Twarda
common.buy 187.73
Telephone Interpreting Nataly Kelly / Miękka
common.buy 128.89

"Managing the Contemporary Multinational" explores the role of headquarters in different structures of multinational firms and shows how this role is affected by the complexity of contemporary research. This topical book illustrates that contemporary research has added complexity to the attributes of the multinational, with implications for the role of headquarters. It examines claims that subsidiaries contribute to the overall competitiveness of the corporation, that they are organized in corporate networks spanning country borders, and that they depend upon specific relationships in the external network. It is stressed that headquarters' knowledge of the multinational and its business environment is crucial, but also problematic. The eminent contributors question whether headquarters have become more or less important given the complexity of contemporary research, and argue that the answer to this question depends on the theoretical foundation adopted on the multinational. Based on empirical studies, this invaluable book will be a captivating read for students and researchers interested in international business and international management.

Informacje o książce

Pełna nazwa Managing the Contemporary Multinational
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2010
Liczba stron 336
EAN 9781848448070
Kod Libristo 05104648
Waga 640
Wymiary 156 x 234 x 23
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo