Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Market Segmentation - How to do it and How to Profit from it, revised 4e

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Market Segmentation - How to do it and How to Profit from it, revised 4e Malcolm McDonald
Kod Libristo: 02470664
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, październik 2012
"Market Segmentation: How to do it and How to Profit from it", revised and updated 4th Edition is th... Cały opis
? points 187 b
325.68
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
Hluboká práce Cal Newport / Miękka
common.buy 53.01
TOP
Decoded 2e - The Science Behind Why We Buy Phil P. Barden / Miękka
common.buy 84.95
Consumer Behaviour Zubin Sethna / Miękka
common.buy 238.48
Market Segmentation Analysis Leisch Friedrich Leisch / Miękka
common.buy 243.70

"Market Segmentation: How to do it and How to Profit from it", revised and updated 4th Edition is the only book that spells out a totally dispassionate, systematic process for arriving at genuine, needs-based segments that can enable organizations to escape from the dreay, miserable, downward pricing spiral which results from getting market segmentation wrong. Nothing in business works unless markets are correctly defined, mapped, quantified and segmented. Why else have hundreds of billions of dollars been wasted on excellent initiatives such as TQM, BPR, Balanced Scorecards, Six Sigma, Knolwedge Management, Innovation, Relationship Marketing and, latterly, CRM? The answer, of course, is because of a structured approach to market segmentation. "Market Segmentation: How to do it and How to Profit from it", revised and updated 4th Edition provides a structured, no-nonsense approach to getting market segmentation right. It is an essential text for professionals and students based on a wealth of practical experience and packed with examples and easily used checklists.

Informacje o książce

Pełna nazwa Market Segmentation - How to do it and How to Profit from it, revised 4e
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 512
EAN 9781118432679
ISBN 1118432673
Kod Libristo 02470664
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 970
Wymiary 187 x 243 x 31
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition W. Chan Kim / Twarda
common.buy 123.33
TOP Zapowiedź
Sorrow and Bliss Meg Mason / Miękka
common.buy 43.90
TOP Wyprzedaż
Copywriter's Handbook, The (4th Edition) Robert W. Bly / Miękka
common.buy 62.63
TOP
David Hockney. A Chronology. 40th Ed. Hans Werner Holzwarth / Twarda
common.buy 93.13
In Vogue Alberto Oliva / Twarda
common.buy 268.98
DAX Patterns Russo Marco Russo / Miękka
common.buy 180.75
Gardens for the Soul Dan Duchars / Twarda
common.buy 103.06
Policy-Making in the European Union Mark A. Pollack / Miękka
common.buy 236.53
Customer Loyalty Jill Griffin / Miękka
common.buy 89.96
Consumer Behavior Wayne D. Hoyer / Miękka
common.buy 1 654.45

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo