Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing Management, Global Edition

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing Management, Global Edition Philip Kotler
Kod Libristo: 09238306
Wydawnictwo PEARSON Education Limited, kwiecień 2015
For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text Help students learn how to cr... Cały opis
? points 231 b
399.29
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


Marketing management Philip Kotler; Kevin Lane Keller / Twarda
common.buy 318.16

For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text Help students learn how to create customer value and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, this edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities. MyMarketingLab not included. Students, if MyMarketingLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing Management, Global Edition
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 832
EAN 9781292092621
ISBN 1292092629
Kod Libristo 09238306
Waga 1780
Wymiary 217 x 276 x 27
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Laws of Human Nature Robert Greene / Miękka
common.buy 61.48
TOP
Chainsaw Man, Vol. 1 Tatsuki Fujimoto / Miękka
common.buy 38.48
TOP
Team Topologies Matthew Skelton / Miękka
common.buy 105.94
TOP
Spare Prince Harry / Twarda
common.buy 101.99
TOP
Marketing 5.0 - Technology for Humanity Philip Kotler / Twarda
common.buy 111.72
TOP
Marketing Management, Global Edition Philip Kotler / Miękka
common.buy 363.54
Business Benchmark Pre-intermediate Norman Whitby / Miękka
common.buy 114.66
Principles of Marketing, Global Edition Philip T. Kotler / Miękka
common.buy 377.21
Marketing 4.0 Philip Kotler / Twarda
common.buy 108.07
Rembrandt. The Complete Paintings Volker Manuth / Twarda
common.buy 698.21
Principles of Marketing, Global Edition Gary Armstrong / Miękka
common.buy 377.21
Digital Transformation Playbook David L. Rogers / Twarda
common.buy 121.34
Marketing Management Phil T. Kotler / Twarda
common.buy 407.60
Fundamentals of Management Ricky Griffin / Miękka
common.buy 481.65

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo