Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success Cong Li
Kod Libristo: 12098981
Wydawnictwo Peter Lang Publishing Inc, lipiec 2015
An organization can have a high number of «likes» on its Facebook page and lots of «followers» on it... Cały opis
? points 169 b
292.43
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Wyprzedaż
Kaze Hikaru, Volume 21 Taeko Watanabe / Miękka
common.buy 37.27
Pictorial Key to the Tarot Arthur Edward Waite / Miękka
common.buy 83.36
Stubbe - Von Fall zu Fall Birgit Bahr / DVD
common.buy 137.55
Granville Alexa McDonough / Miękka
common.buy 104.73
Home Naked Raven / DVD
common.buy 106.45
Learning to Choose, Choosing to Learn Mike Anderson / Miękka
common.buy 140.69
Dunkirk Diane Andrasik / Miękka
common.buy 104.73
Practical Methods To Insure Success Hiram Erastus Butler / Miękka
common.buy 136.03
Index to Homeopathic Provings Thomas Lindsley Bradford / Miękka
common.buy 154.97
Baltazar and the Flying Pirates Oliver Chin / Twarda
common.buy 69.38
Lost in the Crater of Fear Tracey Turner / Twarda
common.buy 122.86
250 Beautiful Flowers And How To Grow Them J. W. Morton / Twarda
common.buy 178.98

An organization can have a high number of «likes» on its Facebook page and lots of «followers» on its Twitter account, but does that mean anything from a financial perspective? Is it worth the organization's effort to maintain an active presence on social media in order to generate more revenue? Is it possible to use social media metrics such as the number of «likes» and the number of «followers» to predict an organization's «success» even though those metrics are nonfinancial indicators? Prior research studies have looked at how organizations should utilize social media, but few studies have provided strong empirical evidence to support how the outcome of using social media should be measured and why. Focusing on Facebook, Twitter, Google+, and YouTube, this book examines how Fortune 500 companies use social media. Collected over a five-year period, the authors assess the companies' social media activities and their business performance data, such as stock return, total revenue, net income, and earnings per share. These data, both financial and nonfinancial, are matched and statistically analyzed to see whether a company's social media activities are significantly associated with its business performance.

Informacje o książce

Pełna nazwa Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 170
EAN 9781433125782
ISBN 1433125781
Kod Libristo 12098981
Waga 264
Wymiary 225 x 152 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo