Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
DPD 25.99 Poczta Polska 18.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 InPost 13.99

Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success Cong Li
Kod Libristo: 12098982
Wydawnictwo Peter Lang Publishing Inc, lipiec 2015
An organization can have a high number of «likes» on its Facebook page and lots of «followers» on it... Cały opis
? points 435 b
751.13
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 11-13 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Railroad Depots of Michigan: 1910-1920 David J. Mrozek / Miękka
common.buy 101.76
Every Sunday Peter Pezzelli / Miękka
common.buy 79.88
Charting Transformation through Security Toni Haastrup / Miękka
common.buy 290.10
Amador County John Poultney / Miękka
common.buy 104.69

An organization can have a high number of «likes» on its Facebook page and lots of «followers» on its Twitter account, but does that mean anything from a financial perspective? Is it worth the organization's effort to maintain an active presence on social media in order to generate more revenue? Is it possible to use social media metrics such as the number of «likes» and the number of «followers» to predict an organization's «success» even though those metrics are nonfinancial indicators? Prior research studies have looked at how organizations should utilize social media, but few studies have provided strong empirical evidence to support how the outcome of using social media should be measured and why. Focusing on Facebook, Twitter, Google+, and YouTube, this book examines how Fortune 500 companies use social media. Collected over a five-year period, the authors assess the companies' social media activities and their business performance data, such as stock return, total revenue, net income, and earnings per share. These data, both financial and nonfinancial, are matched and statistically analyzed to see whether a company's social media activities are significantly associated with its business performance.

Informacje o książce

Pełna nazwa Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 170
EAN 9781433125799
ISBN 143312579X
Kod Libristo 12098982
Waga 380
Wymiary 155 x 230 x 14
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo