Koszty dostawy

Produkty, które u nas zakupiłeś, dostarczymy pod wskazany adres, korzystając z usług Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD - w zależności od Twoich preferencji. Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście w jednej z 4200 placówek pocztowych lub 1800 kiosków RUCHu. Wybierz opcję, która jest dla Ciebie najkorzystniejsza.

Forma dostawy Cena Dostawa
Punkty odbioru osobistego - Paczka w RUCHu 5,99 zł (+6 zł za pobraniem) Za darmo od 199 zł
Poczta Polska - POCZTEX 14,99 zł (+2 zł za pobraniem) Za darmo od 199 zł
DPD Polska 14,99 zł (+2 zł za pobraniem) Za darmo od 199 zł

Jeżeli wartość zamówionych przez Ciebie produktów przekracza kwotę podaną w kolumnie „Dostawa”, dostarczymy Ci je za darmo. Podane ceny są cenami brutto. Zamówienia wysyłamy w wysokiej jakości opakowaniach, które zapewniają im bezpieczeństwo podczas transportu. Dlatego do kosztów każdego zamówienia dodawana jest niewielka opłata (1,49 zł).

POCZTEX

Szczegóły dostawy

Poczta Polska gwarantuje, że już jutro Twoja przesyłka zostanie doręczona – wystarczy, że nadasz ją do 17.00 (w miastach wojewódzkich) lub 15.00 (w pozostałych miejscowościach).

Kurier pocztowy dostarczy przesyłkę wprost do Ciebie. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie chcesz jej odebrać w domu, masz możliwość wyboru jednej z 4200 placówek pocztowych, w której paczka będzie przechowywana.

Pracujesz w niestandardowych godzinach albo zależy Ci na dostawie w weekend? Możesz określić dokładną godzinę lub dzień (także w sobotę), kiedy przesyłka zostanie do Ciebie doręczona.

Nikogo nie było w domu? Kurier przyjdzie drugi raz – ponowna próba doręczenia jest standardową usługą w ramach serwisu POCZTEX.

Kurier DPD

Szczegóły dostawy

DPD dostarcza przesyłki w dni robocze pomiędzy 8.00 a 18.00. O tym, że Twoja przesyłka jest w drodze do Ciebie, dowiadujesz się z wiadomości SMS wysłanej przez DPD. Zanim kurier dostarczy paczkę, dzwoni, aby ustalić z Tobą szczegóły dotyczące czasu i miejsca dostawy. Jeśli kurier Cię nie zastanie, zostawi awizo, a DPD podejmie w najbliższym czasie próbę ponownego dostarczenia paczki.

Jak sprawdzić status mojej przesyłki?

Jak tylko Twoja przesyłka zostanie nadana, otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą informacje o złożonym zamówieniu. Aby sprawdzić status przesyłki, wprowadź otrzymany numer zamówienia do systemu śledzenia DPD. Przesyłkę możesz również zlokalizować poprzez zalogowanie się na konto klienta.

Pojawiły się problemy z doręczeniem. Co zrobić?

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie szybko i bezproblemowo. W przypadku jakichkolwiek niedogodności, jak na przykład opóźnienia, zniszczony produkt czy zagubiona przesyłka, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Pamiętaj, że jesteśmy tu dla Ciebie.

Czy mogę mieć pewność, że zamówienie dotrze do mnie nienaruszone?

Przy odbiorze przesyłki możesz sprawdzić jej zawartość. Aby uniknąć wszelkich uszkodzeń, wysyłamy nasze książki w specjalnie do tego celu zaprojektowanych opakowaniach z trzywarstwowej tektury falistej. Przedłużone krawędzie opakowania zapewniają maksymalną ochronę przed zniszczeniem książki w transporcie. Dzięki tym wysokiej jakości opakowaniom otrzymasz swoje zamówienie w perfekcyjnym stanie.

Punkty odbioru osobistego

Masz w okolicy kiosk Ruchu? Odbierz paczkę w prosty sposób w jednym z kiosków w całej Polsce. Książka zostanie dostarczona do punktu odbioru „kiosku w Ruchu” wskazanego w zamówieniu. O dostarczeniu paczki zostaniecie poinformowani SMS-em oraz e-mailem. Paczka w kiosku czeka na ciebie 5 dni.

Czy możemy kupić książkę bezpośrednio w punkcie?

NIE. Punkty są przeznaczone do odbioru zamówienia oraz w przypadku płatności przy odbiorze dokonania zapłaty. Inne tytuły nie są dostępne w punktach.

Czy książkę mogę odebrać już dzisiaj ? Jeżeli na stronie tytuł ten posiada status dostępna w magazynie?

NIE. Książka dostępna jest tylko w głównym magazynie naszej firmy. Jeżeli książkę chcecie odebrać w wybranym przez was punkcie, najpierw musimy ją dostarczyć w wybrane przez was miejsce -kiosk w Ruchu. Trwa to 2-4 dni robocze.

Czy w kiosku istnieje możliwość płatności kartą?

NIE. Aktualnie jest możliwość płacenia tylko gotówką. Płatność kartą możecie dokonać w przypadku zapłaty za zamówienie z góry. Opłacone zamówienie możecie odebrać w punkcie bez dodatkowych opłat.

Muszę zamówienie odebrać ja?

NIE. Wystarczy imię i nazwisko oraz numer zamówienia lub hasło z SMS-a potwierdzające dostarczenie książek do kiosku. W przypadku gdy zamówienie nie jest jeszcze opłacone, należy wpłaty dokonać w punkcie odbioru – kiosku.

Czy jest możliwość aby przedłużyć czas odebrania książek z punktu?

TAK. Wydłużenie terminu odebrania książek jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą klienta.

Za odbiór w punkcie musimy zapłacić?

TAK. W przypadku płatności przy odbiorze dodatkowy koszt dostawy to 11.99 zł, przy płatności z góry przelewem lub kartą tylko 5.99 zł. Za dostarczenie paczek do kiosku odpowiada zewnętrzna firma której płacimu za transport z naszej głównej siedziby.
Ponieważ mamy najniższe ceny książek na rynku nie możemy dopłacać do ich transportu.

Mam możliwość skontrolowania zawartości zamówienia w kiosku?

TAK. Zamówienie jest zapakowane do przezroczystej foli, tak abyście mogli swobodnie sprawdzić czy książki w paczce są tymi które zamówiliście. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta, postaramy się wam pomóc.

To wszystko na temat dostawy. Zobacz także:

Przedewodnik zakupów


Zainspiruj się

Zniżki dla uczniów, studentów i nauczycieli oraz posiadaczy kart ISIC/ITIC/IYTC.

250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Copyright ©2008-16 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżoneMapa strony


Konto: Logowanie

Język:

Wyjątkowa księgarnia oferująca miliony książek w świetnych cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 199 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: