3D Game Programming All in One, Third Edition / Libristo.pl
3D Game Programming All in One, Third Edition

Kod: 04385792

3D Game Programming All in One, Third Edition

Autor Kenneth Finney

The latest edition of a bestselling book, "3D Game Programming All in One, Third Edition" uses the Torque Game Engine technology to show readers how to quickly create their own professional quality games. Rather than getting bogge ... więcej

478.80

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o 3D Game Programming All in One, Third Edition

Za ten zakup dostaniesz 279 punkty

Opis

The latest edition of a bestselling book, "3D Game Programming All in One, Third Edition" uses the Torque Game Engine technology to show readers how to quickly create their own professional quality games. Rather than getting bogged down in the details of programming, readers learn how to maximize all of Torque3D's powerful capabilities. A comprehensive guide to 3D game programming, this book provides an overview of the gaming industry, game engines, programming, 3D concepts, texturing and modeling, and even audio engineering. Once all the techniques are presented, readers will use all of their new skills to create a sample game. Featuring fifty percent new content this new edition features coverage of Torque3D - the newest version of the Torque Game Engine - pixel and vertex shaders, aggregation models, and advanced lighting features and capabilities.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Computer programming / software development Games development & programming

478.80

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: