80 conceptos esenciales de marketing : de la "A" a la "Z" / Libristo.pl
80 conceptos esenciales de marketing : de la

Kod: 12989876

80 conceptos esenciales de marketing : de la "A" a la "Z"

Autor Philip Kotler, Sergio Bilbao Sanz, Dionisio Cámara

Una obra que es en sí misma un lujo para los lectores, escrita por un auténtico maestro del arte del marketing con la garantía de sus ya cuarenta ańos dedicados a la materia.

127.92

Zwykle: 127.98 zł

Oszczędzasz 0.06 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 4 - 6 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o 80 conceptos esenciales de marketing : de la "A" a la "Z"

Za ten zakup dostaniesz 74 punkty

Opis

Una obra que es en sí misma un lujo para los lectores, escrita por un auténtico maestro del arte del marketing con la garantía de sus ya cuarenta ańos dedicados a la materia.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po hiszpańsku Economia y empresa

127.92

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: