A Framework for managing Quality of Service in Cloud Computing through Service Level Agreements. / Libristo.pl
A Framework for managing Quality of Service in Cloud Computing through Service Level Agreements.

Kod: 25212003

A Framework for managing Quality of Service in Cloud Computing through Service Level Agreements.

Autor Wolfgang Ziegler, Sankt Augustin Fraunhofer SCAI

Cloud providers only offer a limited set of non-negotiable service levels to their customers. Usually these service levels are expressed as guarantees for availability of a virtualised infrastructure providing a certain performanc ... więcej

286.99

Zwykle: 287.04 zł

Oszczędzasz 0.05 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o A Framework for managing Quality of Service in Cloud Computing through Service Level Agreements.

Za ten zakup dostaniesz 167 punkty

Opis

Cloud providers only offer a limited set of non-negotiable service levels to their customers. Usually these service levels are expressed as guarantees for availability of a virtualised infrastructure providing a certain performance when using it with. Our analysis shows two major fields to be worked on for improving customer experience: (i) each provider uses its own proprietary technology towards the customer for managing SLAs throughout their life-cycles, (ii) there is neither a common set of terms to describe Cloud customers' requirements regarding the Cloud services requested, nor there is a common set of terms to describe the Quality of Service (QoS) of the Cloud providers' offerings. The focus of the thesis is (i) on Standard technology for negotiating and creating SLAs and (ii) the common terms and metrics describing providers' offerings and customers' requirements. These SLAs are both binding and monitorable agreements between customer and provider and the basis for QoS-aware resource management on the side of the provider. Customers may use standards compliant agreement templates with the providers' offerings to select suitable providers for starting the negotiation.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Computer networking & communications Grid computing

286.99

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: