Airline e-Commerce / Libristo.pl
Airline e-Commerce

Kod: 04345319

Airline e-Commerce

Autor Michael Hanke

Online travel is big business and has become one of the most popular items purchased by consumers on the internet. In 2005, US$106 billion was spent on online travel products and services with air travel alone accounting for over ... więcej

324.67

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Airline e-Commerce

Za ten zakup dostaniesz 189 punkty

Opis

Online travel is big business and has become one of the most popular items purchased by consumers on the internet. In 2005, US$106 billion was spent on online travel products and services with air travel alone accounting for over US$65 billion or sisty per cent. This represents almost a quarter of the total worldwide business-to-consumer (B2C) online spending. A variety of contributing factors is responsible for this development: first, the emergence of the internet and specifically the worldwide web and their commercial applications in the mid 1990s second, a change in the behavior of consumers who through inexpensive internet access and growing familiarity with easy-to-use technology today shop 24/7 from anywhere in the world third, airline companies use the internet not only as a new platform to service, sell and market but by cutting traditional supply channels and reaching directly to the end consumer - also to realize cost savings in their distribution systems fourth, the arrival of new intermediaries in the form of internet travel agencies (such as Expedia and Opodo), network affiliates, and mass sales and marketing websites that distribute travel products to the public. Considering the above, airline companies all over the world have integrated (or are in the process of doing so) electronic commerce or e-commerce into their business operations in various shapes and forms. Today, it is no longer a question of 'if' for airline companies but 'how' to deal with e-commerce and leverage it to enhance their competitiveness. This book explores these issues.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Transport industries

324.67

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: